středa 18. března 2015

Ever After High Bouřlivé jaro

Ahoj, dneska bych vám chtěla představit všechno, co se týká Bouřlivého jara na Ever After High. Tuto ,,akci" jsem si poměrně oblíbila, od panenek až po videa apod.

Panenky
V této edici jsou hlavně Cedar, Briar, Cerise a Holly a potom ještě Lizzie s její komnatou a Kitty. Líbí se mi skoro všechny, nejvíc asi Holly a po ní Kitty (ikdyž ji to nevystihuje). Mimochodem, Kitty Spring Unsprung mám už od soboty rozkreslenou.

 



Obrázky a animace
Některé jsou animované ještě hezčí než jako panenky. Třeba Cerise se mi příliš nelíbí, ale animovaná je krásná. :)
↑ Nádherný obrázek, na kterém jsou všechny úžasné! Takhle vypadají ve videích.


Animace zlé Apple. (Pochopíte ve videích.)




Videa
Bouřlivé jaro má být i film, ale i přesto je k němu na Everafterhigh.cz spousta videí. Mimochodem, skvělých. :D Tady jsou odkazy (když kliknete na názvy videí) na všechna videa (když nepočítám upoutávku). Ke každému videu je pár obrázků z něj.

Dokonalý žertík


Okouzlující jarní šaty


Kde je studna přání?



Sem a tam



Vzhůru nohama


Na Ever After High něco nehraje


Zachraňte zázrak




Hry
Na Everafterhigh.cz jsou také dvě hry k Bouřlivému jaru. No, jeden z toho je test.

Hra, ve které máš Kitty provést Jarním jarmarkem
Tahle hra mě fakt chytla, je suprová a moc zábavná. 

Pár momentů ze hry. ↓




Test Zjisti svůj styl pro Jarní jarmark
Tento test jsem taky vyplnila, u skoro všeho jsem dala Holly. Takže mi vyšel styl ,,jako princezna".

Fan arty
Na internetu si mi hrooozně moc zalíbilo plno EAH fan artů Spring Unsprung, hlavně od autora fresplinfa.

Lizzie

Holly

Briar

Cedar

Cerise

Kitty

Vymyšlená Raven Spring Unsprung

Vymyšlená Apple Spring Unsprung

Vymyšlená Madeline Spring Unsprung
 
Další Kitty

Další Lizzie

Opět Kitty :D (podle ní kreslím)
https://igcdn-photos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/10958658_422846944533748_289821108_n.jpg

Úžasná kresba Lizzie s Kitty
http://fc08.deviantart.net/fs70/i/2015/035/a/4/spring_unsprung_lizzie_hearts_and_kitty_cheshire_by_dreamycerise-d8gneis.jpg

4 komentáře:

  1. To je všechno krásné, úžasné a super!!!! To muselo dát hrozně moc práce!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Cedar a Holly jsou taky hezčí animovaný, vůbec jsem je jako panenky nepoznala

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce z celé této EAH série panenek se mi líbí Kitty. Je to jediná EAH, co mám ráda a koupila bych si ji. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný článok , taktiež sa mi z celej kolekcie najviac páči Holly :) .

    OdpovědětVymazat