pátek 20. února 2015

Nová Iris Clops I love fashion

Před nedávnou dobou se na internetu spolu s dalšími MH novinkami objevily i fotky Iris Clops v nové edici. ...Zřejmě I love fashion. A teď se to potvrdilo: před chvílí jsem si totiž na monster-lili všimla dvou nových fotek Iris. A na druhé fotce je i se dvěmi svými dalšími outfity. Ty šaty vlevo se mi docela líbí a ty vpravo jsou nic moc. Teď se mi Iris trošku zalíbila. Ty šaty, co má na sobě jsou krásné...podle mě nejhezčí z jejích tří outfitů. Líbí se vám tato Iris nebo ne?






 


3 komentáře:

  1. Fujky, ta je divná...má škaredé oko, vyblitou barvu vlasů a hnusný hadry...ups, to je jen můj názor...

    OdpovědětVymazat
  2. Nám se celkem líbí, ty šaty co má pověšené na rukou nejsou špatné. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty co má na sobě jsou strašné ale ty co drží jsou ůžasné taky se mi nelíbí oko =S

    OdpovědětVymazat