sobota 21. února 2015

Můj názor na edici I love fashion

Zatím tu bylo hodnocení nějaké MH edice jen jednou, tak dneska přináším můj názor na další edici. A tou edicí je tentokrát I love fashion (I heart fashion), kterou jsem si docela oblíbila. Já z ní mám jednu monsterku a to Wydownu Spider. 

 

I LOVE FASHION (I HEART FASHION)

Abbey Bominable
10/10 bodů
Tato Abbey je podle mě moc krásná, ten jemný make-up jí moc sluší a taky ty první šaty.

Frankie Stein
5/10 bodů
Frankie se mi moc nelíbí, nesedí mi k ní černý vršek vlasů a moc žluté a červené barvy. Tato Frankie se mi nikdy moc nelíbíla.

Clawdeen Wolf
9/10 bodů
Tato Clawdeen je podle  mě stylová a nádherná, moc jí to sluší. Má taky krásné oblečky (hlavně ty šaty). No, to tričko s vlkem není nic moc (a kraťasy hrozné). Ale ten jeden bod jí strhávám za to, že má všechny troje boty i kabelku stejnou jako jiné monsterky, jen jinak barevné.

Cleo de Nile
 

 9/10 bodů
 Cleo v této edici se mi moc líbí, sluší jí to. Oproti Cleo v ostatních edicích je to docela změna. Ale dokonalá není. Ta v tom oblečku vlevo se mi líbí nejmíň.

Venus McFlytrap
9/10 bodů
Venus je podle mě nádherná a originální. Nejvíc se mi líbí asi v oblečku uprostřed. Ale má trochu zvláštní sestřih. (Venus vpravo.)

Scarah Screams
 
9/10 bodů
Scarah je krásná a originální, ale na 10 bodů asi není. 

Wydowna Spider/Webarella 
 
9/10 bodů
Wydownu sama vlastním jako jedinou z této edice. Podle mě je nádherná a dokonalá (a to ani nemluvím o tom, jak je fotogenická!). Ale všechny její outfity se mi nelíbí, nejhezčí je se žlutými šaty. Celkově mohla mít hezčí oblečky, ale je hrůžasné, že se dají kombinovat.

Iris Clops
7/ 10 bodů
Docela se mi zalíbila, ale přece jen má dost nedostatků. Má docela divný nos, vlasy mohly být lepší, to oko je...nevím. Možná až moc neobvyklé nebo kýčovité. Ale celkově se mi docela líbí.

Jaký je váš názor na tuto edici?

4 komentáře:

  1. Nám se také nelíbí Frankie. Clawdeen se nám celkem líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Táto kolekcia je super . Najviac sa mi z nej páči Frankie , Iris a Clawdeen a najmenej Cleo a Venus .

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se líbí Scarah , Venus a Wydowna/Webarella

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc líbí Abbey, jinak i Wydowna je fajn...Venus...nooo nevím, Iris je...jednoduše fuj, Frankie, je nefrankieovská a škaredá, Clawdeen je jedna velká opičárna a Cleo je fajn až na ty modré boty...

    OdpovědětVymazat