sobota 14. února 2015

Design | 09, s mými fotkami MH

Ahoj, dneska mě popadla nějaká Monster High mánie! Ach, já tak zbožňuju Monster High! Jak jsem dneska prohledávala moje fotky MH v počítači, jestli bych nenašla nějakou fotku do soutěže u Torinky (zde), ale nakonec jsem došla k tomu, že nenajdu jenom jednu fotku, kterou mám z úplně všech nejradši. :) :D Ale při tom dívání se na moje fotky jsem si vzpomněla na léto, letní prázdniny 2014. To jsem nafotila opravdu spoustu fotek! Tak jsem se rozhodla, že si udělám další design s mými fotkami MH. Chtěla jsem jich tam mít hodně. :D Nakonec z toho vzniklo tohle: ↓ Všechny fotky jsou z letních prázdnin 2014. Jinak Clawdeen Scaris a Nefera jsou mojí nej. kámošky Káji. Foceno, když Kája byla o prázdninách u mě.
Nakonec se mi ten design líbí ještě daleko víc, než ten předešlý, ikdyž je takový moc široký a dlouhý, ale jinak by se tam tolik fotek nevešlo.


5 komentářů:

  1. Krásný, moc se ti povedl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je pěkný. :)

    Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  3. Moc povedený, ta fotka s Toralei a Neferou jsou monstrózní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Torinka_de_Nile15. února 2015 v 7:11

    Nádhera ! :) Všetky fotky naňom sú úple dokonalé ! *O*

    OdpovědětVymazat
  5. Kája K (Karolína Králová)15. února 2015 v 12:15

    Jé, to je fakt krásný design! fantesáktique!

    OdpovědětVymazat