neděle 15. února 2015

Další fotky pavoučice Wydowny

V pátek, když zase vysvitlo sluníčko, jsem šla nafotit dalších pár fotek mé hrůžasné pavoučice Wydowny Spider. ....Venku, z balkónu vevnitř i u okna. Prostě jsem nemohla odolat, ona je tak fotogenická! Jinak dopoledne jsem už konečně nafotila MH fotopříběh a mám přichystaných dalších spoustu článků! Líbí se vám fotky nebo ne? Která se vám líbí nejvíc? Máte Wydownu?







+ bonusová fotkaWydowna u knížky Ghúlmošky na věky věků, kterou jsem před pár dny přečetla


2 komentáře:

  1. Krásné fotečky :D jak vidím, tak Wydowna je doopravdy fotogenická :) a já už jsem (stejně jako Jana) přečetla Ghůlmošky 3 a asi budem obě chtít tu knížku :D xD .

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou super:)Nejvíce se mi líbí 1. a 2.:) A Wydownu ještě nemám,ale dostanu jí k narozkám:)

    OdpovědětVymazat