čtvrtek 22. ledna 2015

Všechny čtyři příšerky z Hrůzlywoodu na scéně!

Ahojky, dneska byl ve škole fakt komický den. :D ...teda aspoň hudebka. :D Ti co chtěli (dobrovolníci) tančili ve dvojicích (většina holek po dvojicích) country taneček. Bylo to strašně komické a ,,tančili" jsme na jednu šíleně ujetou vlezlou/chytlavou písničku. :D :P Tak dobře jsem se už dlouho nebavila! xD No, už se nebudu vykecávat. V neděli jsme byli na výletě/procházce v lese. Protože taťka říkal, že je tam trocha sněhu, tak jsem šla taky a vzala jsem si své čtyři hrůžasné příšerky z Hrůzlywoodu a foťák. Zdálo se mi, že tam snad nikdy nedojdem (až k jednomu jezírku v lese, které – jak se ukázalo – vypadalo jako močál)...no, šli jsme tak tři čtvrtě hodiny. Když jsme došli k tomu jezírku, nafotila jsem tam nějaké fotečky mé milované hrůzlywoodské čtveřice. ♥ Ale není to moc fotek, protože se pak začalo šeřit a trochu se zhoršilo počasí a museli jsme jít.

Prvních pár fotek patří mé milované bažinní krásce Honey Swamp.
 
 







2 komentáře:

  1. Moc krásné fotky! Všem ghúlkám to tu velice sluší, hlavně na poslední společné fotce. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Překrásné fotky! Jsi opravdu nadaná fotografka! :)

    OdpovědětVymazat