čtvrtek 22. ledna 2015

Úžasná Cleo

Před pár dny se na monster-lili.tumblr.com objevila nová fotka monsterky Cleo de Nile.Vypadá to, že je to Cleo Basic v nejnovější verzi...ale v jiném outfitu. Normálně se mi jako nová Basička moc nelíbí, ale takhle vypadá úplně jinak! Podle mě vypadá naprosto úžasně a je překrásná! Neskutečně se mi na ní líbí ty šaty, podívejte na ten dokonalý zlato-černý vršek! ♥ Doplňky, šaty, prostě úplně všechno spolu dokonale ladí! Nemám slov, kdo by nechtěl mít takové šaty, jak už pro Cleo nebo na sebe? Taky se vám tak moc tato Cleo líbí nebo naopak ne? Co se vám na ní líbí nejvíc?

hauntcouture:

Now for sale on our Etsy at hauntcoutureatelier.etsy.com

5 komentářů:

  1. Nová verze Cleo Basic se mi také moc nelíbí, ale musím uznat, že zde mě oslovila. :) Škoda, že poslední dobou jsou předělané panenky ještě hezčí, než ty originální od Mattela. :(

    OdpovědětVymazat
  2. kráska dali jej fantastický outfit.

    ps.kukneš na môj blog?dala som tam 2 diely môjho vymysleného príbehu MH/EAH priatelstvo.dúfam že sa ti bude páčit.

    monsterhightoralei160.blog.cz dakujem

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se moc nelíbí.Jsem taky Novotná (Julie)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se moc nelíbí.. ale ta sukně/spodek šatů je moc hezká :) ( Třešňa :) )

    OdpovědětVymazat
  5. Má kabelku od Raven akorát přebarvenou.

    OdpovědětVymazat