neděle 11. ledna 2015

Promo fotky EAH panenky Ginger Breadhouse

Na internetu se objevily nové promo fotky EAH panenky Ginger Breadhouse, dcery ježibaby z pohádky o perníkové chaloupce. Nevím, proč na předchozí fotce v krabici Ginger neměla brýle. Ale s brýlemi se mi líbí o dost víc. Nakonec se mi teda moc líbí, ikdyž ten obličej není zrovna nejhezčí, podle mě. :/  Ale jinak v novém videu na českých stránkách EAH Perníčky jak od babičky se mi moc líbila. :) Jako charakter a vcelku i jako panenka je bezva. :-) Líbí se vám Ginger jako panenka? Máte ji rádi jako charakter (ve videích)? Uvažujete o její koupi?

 





 





9 komentářů:

  1. Docela se mi líbí, ale ne tolik jako Duchess. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je celkem zajímavá, ale moc se nám nelíbí. :/

    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi jak jako panenka tak jako charakter a o koupi uvažuji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )11. ledna 2015 v 14:41

    Je dokonalá ! *-* Ty brýle měla, držela je v ruce. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rozhodne uvažujem.V rozprávke sa mi páčila a aj ako bábika sa mi zdá krásna.Naozaj bez okuliarov vizerá trochu ako jašterica XD

    OdpovědětVymazat
  6. Ginger je krásná :) připadá mi taková slaďoučká :D . Ale nejspíš bych si ji nekoupila, když tak Raven nebo Cerise :D .

    OdpovědětVymazat
  7. Noo Alííí! ...vypadá jako perník...hi hi

    OdpovědětVymazat