neděle 11. ledna 2015

Nová monsterka Spectra Getting Ghostly v krabici

Ahoj, zdravím od babičky. Na internetu na webu monster-lili.tumblr.com se objevila nová fotka monsterky Spectry Vondergeist z edice Haunted ► Getting Ghostly v krabici. Podle mě je pěkná a moc povedená. Sice má takový trochu zvláštní obličej, ale celkem se mi líbí. Líbí se vám ?

anthxny:

Courtesy of Scott on Facebook. Spectra is apparently being sold without the playset as well. I guess the playset may or may not be TRU exclusive. We’ll see! This is in Australia BTW.

I really like her c:

6 komentářů:

  1. Torinka_de_Nile11. ledna 2015 v 15:15

    Mne sa nepáči , ma zváštny ksicht :/

    OdpovědětVymazat
  2. mě osobně se moc nelíbí ale to většina nových MH

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se nelíbí ten obličej jinak je hezká

    OdpovědětVymazat
  4. Tato panenka není vůbec špatná, jak tady většina lidí napsala. Mně tedy připadá taková zvláštní, tajemná. Fakt je ale ten, že má takový "rozpláclý" obličej a to se mi vůbec nelíbí. :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Spectra je podle mě hezká, ale její obličej se mi moc nelíbí, a ve videích i její vlasy nejsou nic moc, ale jako nakreslená nebo jako panenka má vlasy hezké :) .

    OdpovědětVymazat