sobota 6. prosince 2014

Moje 24. panenka Monster High Caty Noir

Čauky mňauky, už se moc moc těším na dnešní odpolední oslavu mojich narozenin! Přijedou kámošky, dostanu od nich svoji první everku a taky si rozbalím ještě další tři monsterky!! Taaakže, jak už asi víte, včera jsem si rozbalila moji již 24. panenku Monster High Catty Noir, roztomilou kočičí zpěvačku. Mám z ní strašnou radost, ti co ji mají dobře ví, jak je nádherná. Už jsem si s ní včera večer hrála, prostě jsem si jí musela pořádně užít. Proto jsem včera nenapsala článek na blog. Dneska ráno jsem vstávala docela brzo, protože jsem nemohla dospat. To se mi stává vždycky, když se na něco hodně těším (např. na oslavu mojich narozek :D, na Štědrý den,..). :D No, nebudu se tady už vykecávat, jdeme na fotky! :D :))

U krabice

Na pódiu

Panenka se všemi doplňky
Catty má tyto doplňky: mikrofon, stojánek, hřebínek a deníček

Na stojánku

Deníček

Profil a deníček

Zezadu

9 komentářů:

  1. Prajem Ti všetko najlepšie k Tvojim narodeninám a gratulujem k Catty , aj k ostatným bábikam , ktoré si otvoríš ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. všechno nejlepší k narozeninám!:) Gratuluji k Catty,mám jí taky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )6. prosince 2014 v 17:11

    Vše nej. k narozkám ! :'33 Moc Ti gratuluji, Catty vlastním také od minulých Vánoc a je překrásná. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší k narozkám ! :) Gratulujeme ti k Catty, Catty také vlastníme :)
    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji Ti všechno nejlepší k narozeninám a gratuluji k panence. Catty je opravdu krásná. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju :) Catty je dokonalá :D Všechno nejlepší, užij si narozky! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji ti k Catty, mám ji taktéž a musím říct, že je to překrásná panenka. :) Jinak ti taktéž gratuluji k tvým narozeninám. :) :D

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ke Catty. :) A všechno nejlepší k tvým narozeninám! ;) Jakou EAH si dostala? :3 A pošleš mi prosím ty rozměry, abych ti mohla udělat ten dess za mikulášskou soutěž?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostala jsem Raven z edice Basic. :o) Jinak ty rozměry jsou: 900 x 400. A prosím jen záhlaví, čili obdélník. A udělej mi ho prosím se Sirenou, Aveou a Abbey a slaď to prosím do světle modré (pokud to půjde) a aby to bylo takové zimní, třeba s vločkama. A pokud by to šlo, tak mi tam prosím dej i to sněžení.

      Vymazat