úterý 9. prosince 2014

Ceny pro mě od Clawynky za Mikulášskou soutěž

Baf! Nj, ,,trošku" divný pozdrav, neřeště. :D xD Áno, dneska je přesně den mých třináctých narozenin. :D :)) V neděli jsem nepsala, protože jsem se začetla do knížky půjčené od kámošky a taky jsem si samo sebou musela užít těch nových monsterek – a everky! (Raven z edice Basic) – co jsem dostala. A áno, ještě jsem o nich nenapsala. Nj, jsem líná, ještě je musím nafotit. A pro mě další dobrá zpráva je, že jsem se v neděli dozvěděla, že jsem vyhrála (1. místo) v Mikulášské soutěži u Clawynky! Úkolem bylo vyfotit mikulášské fotky monsterek nebo everek nebo třeba mikulášsky oblečených. Já poslala dvě fotky z toho mikulášského focení a vyhrála jsem 1. místo! Sice fotky poslali včetně mě nakonec jen tři lidi xD – takže moc lidí jako konkurence nebylo – ale stejně jsem za to moc ráda! Ou, měla bych přestat ,,kecat"... Vyhrála jsem tedy design na blog a diplom. Oboje je to moc nádherné, děkuju!!

Design (záhlaví)

Diplom

3 komentáře:

  1. Krásne ceny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Cleopatra ( líná se přihlásit -,- )10. prosince 2014 v 8:23

    Gratuluji, já jsem vyhrála 2. místo. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji moc! PS. Nechceš se přidat do mého fan clubu na blogua?:-)

    OdpovědětVymazat