úterý 18. listopadu 2014

Opět nové promo fotky panenek Haunted

Ahoj, na stránce monster-lili.tumblr.com (nj, častý zdroj fotek) se zase objevily další novinky. Tentokrát je to pár fotek všech panenek z edice Haunted. Popravdě už mě trochu zaujala Clawdeen, ne že by se mi líbila, nebo mi připomínala Clawdeen xD, ale připadá mi celkem zaujímavá. Draculara tady taky nevypadá špatně a Twyla se mi poslední dobou moc zalíbila (samozřejmě, že si ji nikdy nekoupím, protože Twylu už mám :D).

Clawdeen, Draculaura a Twyla
 

Nové charaktery z filmu Haunted
(Vandala, River, Kiyomi, Porter)

+ BONUS

 Fotka Twyly Haunted (ta vypadá fakt magicky!)

clawdeena:

What Goes Up Ghost’s Around, Ghost’s Around —-
Check out the review on Twyla getting Ghostly here! Featuring close ups, photos, and more! https://www.youtube.com/watch?v=jbWFxr5LoY8&feature=youtu.be
(Bought Twyla on Ebay, you can find the UPC for her at www.monsterhighchecklist.com )

3D obrázek Twyly

clawdeena:

Let’s get ghostly! Check out my review at www.youtube.com/clawdeena9


She is so cute :3

5 komentářů:

  1. Ever Raven - Moc pěkné fotečky! Ohromě mě zaujaly! Hlavně Twyla je překrásnou!

    OdpovědětVymazat
  2. To je naj Twyla , ktorú Mattel vyrobil *O*

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíce se mi líbí Twyla, je taková magická a tajemná. Pak Vandala, River a Porter. A Kiyomi má neskutečně dokonalé oblečení. Naopak Clawdeen se mi vůbec nelíbí. Celkově ale panenky nejsou vůbec špatné, líbí se mi. :) :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je úžasné ! :33 Vandala je BEST ! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Vandala je nejhezčí a jediná krásná. Jinak jsou všechny jako napodobeniny. Myslím že bych Vandalu cchtěla.... Ale nevím.

    OdpovědětVymazat