pondělí 17. listopadu 2014

Můj Wishlist panenek Monster High

Už jsem sem dávala můj ,,Wishlist" panenek Ever After High, tak proč ne i Monster High. Tyto panenky se mi líbí a určitě si je příští rok pořídím. Je to takový seznam monsterekpro příští rok, které si přeju. Máme některé monsterky společné? Které si přejete vy?

1. Rochelle Goyle – Basic nebo Scaris City of Frights
Za pololetní vysvědčení si chci koupit Rochelle buď Basic, nebo SCOF. Ale zřejmě to bude Scaris, protože Basička je těžko k sehnání a když už, tak je drahá.

 

 2. Casta Fierce –  Basic
Castu jsem si přímo zamilovala. Nejdřív se mi moc nezamlouvala, ale dost rychle jsem změnila názor. Miluju ,,její" píseň Witching Hour. ♥ ♪♫


3. Wydowna Spider/ Webarella – I love fashion
V základním oblečku (Basic) se bohužel neprodává, tak bych si ji přála v edici I ♥ fashion. Ta se mi také líbí (až na rtěnku). Bylo by super mít tuhle úžasnou pavoučí superhrdinku. (A já si ji pořídím, to se vsaďte!)

https://farm3.staticflickr.com/2911/14830149011_a277684d90.jpg

4. Catrine DeMew – New Scaremester
Tuhle roztomilou čičinku jsem chtěla sehnat v edici Scaris City if Frights, ale viděla jsem ji jen na jednom e-shopu a stála skoro tisíc a půl! :O :-( Příští rok si určitě Catrine pořídím, je to roztomilá kočičí malířka. V edici New Scaremester je krásná.


5. Lorna McNessie – Monster Exchange Program
Lorna se mi moc zalíbila i jako panenka, tak i ve videu Lorna McNessie na Monsterhigh.cz. Je super, rodiče má podle mě podobné jako Honey.

 

6. Marisol Coxi –  Monster Exchange Program
Když jsem ji poprvé viděla, tak na mě působila, že je o ničem. Taková jednotvárná. Neoriginální. ... Ale ve videu ji naprosto zbožňuju a jako panenka se mi taky už moc zalíbila.


7. Vandala Doubloons – Haunted
Naopak Vandala – duch piráta – mi narozdíl od většiny nových monsterek učarovala od prvního okamžiku. Prostě ji zbožňuju. Ten její pirátský klobouk, všechno!

 

8. River Styxx –  Haunted
River patří mezi ty monsterky, které se mi zezačátku moc nelíbily. Když jsem ji ale nedávno viděla na fotkách, změnila jsem názor. To ovšem není vše, taky jsem dospěla k závěru, že si ji v příštím roce budu chtít pořídit. :)


8 komentářů:

  1. Možno si budem tiež priať na druhý rok Vandalu , aj keď pravdepodobne na druhý rok už žiadnu bábiku nedostanem :// . Inak Rochelle basic odporúčam je nádherná :) ! , ja som ju dostala v roku 2013 od rodičov :) .

    OdpovědětVymazat
  2. Já si přeji taky Catherine,Marisol,Rochelle a možn á i Castu. Přla bych si ještě Meowlody a Purrepshone zombie shake a ještě Abbey basic :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. Kromě Rochelle máme vše společné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tady Ever Raven! Můj blog je www.everafterhighczech.blog.cz

    Chtěla bych být ve tvých Affs, protože si super a moc se mi tvůj blog líbí!

    Odepiš prosím! Děkuji Ever Raven

    OdpovědětVymazat
  5. Wau chceš pekné MH... ale ja z tých ktoré chceš, poznám iba dve- Rochelle a Vandalu. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Rochelle b i SCOF jsou obě krásné, dobrá volba. :D Jinak taky mě zaujala Lorna. :) Všechny ti přeji. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. ja si straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaašneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee prajem wyndownu i love fashion alebo ak nebude tak aj v originale to je jedno len nech je to Wydowna Spider!

    OdpovědětVymazat