čtvrtek 27. listopadu 2014

Fotky Twyly a Clawdeen Haunted/Getting Ghostly

Ahoj, opět na webu monster-lili.tumblr.com se před nedávnem objevily fotky od vlastníka panenek Twyly a Clawdeen z edice Haunted/Getting Ghostly. Twyla se mi líbí, ale když jsem ji teď viděla na těchto fotkách, zděsila jsem se, protože má dost výraznou tu skvrnu kolem očí. Na obrázcích nevypadala tak výrazně. A ještě ty oči se mi nelíbí. Víte, když někdo zemře a má ten prázdný skelný pohled? Přesně tak podle mě vypadají v edici Haunted Twyliny oči: prázdný skelný pohled do nebe, nebo někam do prázdna. To je docela děsivé. Clawdeen se mi nelíbí, ta růžovo-faialová k ní nesedí a ještě ty fialové vlasy. Clawdeen zas má podle mě takový zamlžený pohled. A její obrázek na krabici je dle mého názoru taky hrozný. Líbí se vám Clawdeen a Twyla Haunted? Která víc?

Twyla
 
 (By: Erleiden)




 

 

Clawdeen Wolf




2 komentáře:

  1. No mě obě přijdou moc řetězovité a až moc ....ble a taky se mi nelíbí ta skvrna...no tahle edice není nic moc...
    PS: to jsem já, Kája

    OdpovědětVymazat
  2. jinak Twyla je hezčí..
    PS to jsem zase já, Kája :D

    OdpovědětVymazat