úterý 25. listopadu 2014

Ceny za Bleskovku | Výročí 6 měsíců od založení blogu

Tak tady mám ceny za bleskovku k půlročnímu výročí blogu. Ještě jsem čekala jestli se někdo další nezúčastní, ale už nikdo. Trochu mě naštvalo, že se zúčastnili jen dva lidi, ale na druhou stranu jsem nemusela dělat moc cen. Psala jsem, že cenu dostanou ti, kteří budou mít maximálně jednu chybu. Miss Caroline měla víc chyb (pozn.: C. A. Cupid je rebelka) než jednu, ale udělala jsem jí cenu, protože jste se zúčastnily jen dvě. Takže holkám děkuji za účast a tady máte ceny.

Cena pro Miss Caroline 


Cena pro Cleopatru

3 komentáře:

  1. hezk ceny! :-) a gratuluji výherkyním

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát Ti děkuji, že jsi mi cenu udělala přesto, že jsem tam měla 2 chyby. Co nejdříve si ji dám na blog. :)

    OdpovědětVymazat