pondělí 20. října 2014

Monstrózní Halloween

Jak víte, blíží se Halloween, svátek všech monster, Monster High! Už v sobotu jsem si s MH hrála na to, jak monsterky oslavily Halloween. :)) Pár monsterkám jsem vyrobila kostým, nebo masku či škrabošku na Čarodějnický halloweensko-módní karneval. A bez halloweenské výzdoby by to nebylo ono, proto jsem ji také vyrobila! :) Vždycky o Halloweenu jsem moc ráda, že mám svoji halloweenskou Frankie Ghouls Rule. A tady fotečky monsterek (na karnevalu) a výzdoby.

Monsterky na Čarodějnickém halloweensko-módním karnevale a halloweenská výzdoba



Halloweenská výzdoba



Twylin kostým bubáka :DD

(Já vím, vypadá to jako škatule, nebo jako kdyby Twyla byla zloděj. xD)

Gigiin kostým džina (má to vypadat, jako že ,,vylézá" z lampy)
Jednoduše jsem kolem Gigi omotala hedvábný žlutý šátek a upěvnila pár gumičkami na pletení náramků.

Moje Frankie Ghouls Rule

Janina levhartí škraboška
Jane jsem chtěla vyrobit nějakou džunglovou škrabošku se zvířecími motivy a nakonec jsem udělala konkrétní levhartí škrabošku.

Venusina maska dýně :D

Napadl mě takový legrační nápad, udělat pro Venus masku dýně. :D Já vím, obličej moc nesedí.),a le co.

A Halloweenská výzdoba v mé Scaris rakvárně


Hroby/pomníky


Monsterky v rakvárně

Dneska si budu hrát, že monsterky zajdou do rakvárny, aby si udělaly ještě takovou menší oslavu Halloweenu se zákusky. :)


2 komentáře:

  1. úžasné! A ty škrabošky jsou dokoknalé! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera :) skvělé masky a ta maska "bubáka" je srandovní xD .

    OdpovědětVymazat