pondělí 20. října 2014

Menší monstr-deníček

Ahoj, včera byl dobrý den. Koupili jsme úžasný MH časopis 11/2014 a podívali se ještě do Dráčiku, kde měli například Cleolei, Clawvenus, Sirenu, Wydownu I ♥ fashion... Potom táta zašel ještě do Kauflandu, kde jsme pak koupili dvě dýně na vydlabání  pro mě a bráchu a takovou pilku se kterou se dobře vyřezávají dýně. Doma jsme dýně vydlabali a udělali jim halloweenské obličeje. Tohle je první rok, co máme halloweenské vydlabané dýně! Já si udělala na svou dýni obličej podle šablony, která byla k té pilce na vyřezávání dýní. Jenže pozdě odpoledne jsem pak byla strašně unavená, bylo mi blbě a měla jsem zvýšenou teplotu na 37,5 °. (Proto jsem dnes nešla do školy, ale zítra už asi půjdu.) Teď je mi naštěstí už dobře. Dýně jsme pak večer dali ven a dali jsme do nich svíčky. Brácha mi dýně vyfotil i mým foťákem.

Moje dýně :D



Bráchova dýně

Obě dýně

4 komentáře: