úterý 7. října 2014

Moje nové bydlení pro monsterky

Omlouvám se za pondělní neaktivitu, mám v pondělí vždy dost nabitý den a doma jsem až po půl sedmé večer. No nic, tento článek je o mém novém bydlení pro moje monsterky. Tři z mé sbírky (Toralei, Meowlody a Purrsephone) mají svůj vlastní pokoj (teda ten je vlastně Mewlody a Purrsephone ale Tori tam bývá s nimi). A ostatní jsem mívala postavené v docela malé krabici a většinou opřené o její stěny. No, na 19 monsterek je to dost malá krabice. xD Takže jsem pro ně zařídila nové, celkem velké místo ve skříňce, která je hned vedle té krabice. Spolu s mamkou jsme vyklidily úplně všechny věci. Kolem všech vnitřních stěn skříňky jsem si dovnitř dala vnitřky krabic od MH. Pak jsem tam 2 hodiny (doslova a to popravdě!) zařizovala bydlení pro moje MH. Dala jsem tam všechny moje monsterky (až na zmíněné tři kočkodlačky) a jejich doplňky a mazlíčky, někteří mají i své pelíšky. Některým monsterkám jsem udělala z kostek židle, nebo nízké stolečky. Akorát je na tom nepraktické to vyndávání. :D Budu tomu říkat ,,Oáza Monster High". :) Docela se mi to líbí. Ale na konci roku mi přibyde dost monsterek, tak ty budu muset dát do poliček a možná pár se mi jich tam ještě vleze. Tady jsou fotky. :))




 Draculaura s jejím stolkem s líčidly




Jane u pozadí z její krabice

Lagoona, Clawd a koutek Frights, camera, action!

Koutek 13 přání (Gigi je na svém meditačním koberečku :D)

Skelita ve Scaris koutku

Ve Scaris koutku je i Scaris kavárna

Frankie

Clawdeen a její módní stolek


A jako každá běžná skříňka je zavírací :D


7 komentářů:

  1. Boží :D a je suprový, že se dá zavřít :D .

    OdpovědětVymazat
  2. Super ! :) A je to dobré, že si je tam schováš :D
    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  3. A nechceš se zapojit do soutěže s zašifrovanou nápovědou?

    OdpovědětVymazat