čtvrtek 9. října 2014

Freaky Fusion ► Inspired Ghouls

Ahoj, po jednodenní neaktivitě, kdy jsem si našla čas místo blogu na vybarvování MH omalovánek I  ♥ fashion pro budoucí plakát do ,,Spectřina časáku" přináším další článek. A to s edicí Freaky Fusion, přesněji tedy už podle nadpisu tohoto článku Inspired Ghouls. Mě osobně se moc nelíbily, ale docela na ně měním názor. Nejdřív se mi docela líbila Ghoulia v kříženeckém stylu a to ve stylu Laly, ale když jsem ji viděla naživo v Dráčiku, nelíbila se mi, hlavně ty její tesáky. Naopak se mi začala líbit Operetta, kterou jsem viděla třeba na fotkách RoyalRebel, která ji má novou (gratulace! :D). Frankie se mi moc taktéž líbí, má krásné vlasy, styl který mi k ní sedí a její kříženecký styl je inspirovaný Clawdeen. A Scarah – ta mě nijak moc nezaujala, ale tady na obrázku vypadá moc pěkně a jak poznal asi každý, její styl je smíchaný s Toralei. Kdybych si nějakou měla koupit, asi by to byla Scarah, protože se mi líbí a taky z důvodu, že ji ještě nemám. :D Ale je z těchto čtyř monsterek nejhůře sehnatelná.





Další obrázky...

V krabicích (až na Scarah)

Ghoulia
 

Frankie
 

Obličej Frankie

Scarah v krabici

Jaký je váš názor na Inspired Ghouls?
Která MH se vám z nich líbí nejméně a nejvíce?

4 komentáře:

  1. no páni, mě se moc líbí Operetta

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou celkem pěkné :) My máme Operettu ! :3
    P.S. To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat
  3. Nechcem nikoho uraziť , ale u mňa prevláda stále názor , že všetky sú otrasné . :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. No, mě se nejvíc líbí Frankie, má krásné Clawdeenovské vlasy a hezký make-up, akorát je škoda, že má takové "vystouplé" tesáky, a že nejsou "namalované".

    OdpovědětVymazat