pondělí 20. října 2014

Mám úžasný MH časopis 11/2014

V neděli (včera) jsme v Albertu v trafice koupili úžasný MH časopis, listopadové číslo. Ta paní tam měla už jen 2 časopisy, jeden s růžovým přívěskem s Lalou a ten druhý s fialovým s Clawdeen. Tak jsem si vybrala ten s Clawdeen. :D Časopis i přívěsek je opravdu úžasný! V časopise jsou Monstrózní hádanky s Freaky Fusion, Osudové nebe-peklo-ráj se splynutými ghúlkami (vystřihovánka), nádherný oboustranný plakát zase s charaktery z Monstrózního splynutí a plakát s Aveou a na druhé straně s Clawvenus, Venus a Clawdeen, profil Avey a z FF ještě komiks Monstrózní splynutí. Je skvělé, že jsou tam tři věci na vystřižení: Osudové nebe-peklo-ráj, pozvánka na Halloween a halloweenská pohyblivá dekorace. Za tento můj (teprve) třetí MH časopis jsem moc ráda, je boží! Z těch tří čísel co mám se mi zatím líbí asi nejvíc.

Časopis s dárkem


 Přívěsek (dárek) s Clawdeen

Plakát z obou stran

S Clawvenus ( ,Venus a Clawdeen)

S Aveou
 

Monstr-test: Máš nadpřirozené schopnosti?

 Moje nástěnka s MH plakáty a rozvrhem

3 komentáře: