pátek 24. října 2014

Další překrásné monsterky na narozky a Vánoce

Ahoooj, Monster-High fanynky! Promiňte za tu neaktivitu, nemusím vám říkat důvod, že ne (škola! xD)? Prostě tu školu některé dny fakt nestíhám, třeba ve středu (předevčírem) jsem dělala úkoly do půl desáté večer! Asi od 15 hod. Jen s malými přestávkami. Ale za posledních pár dnů jsem se naučila jednu věc: Co můžeš odložit......neodkládej! Bohužel někdy se věci nedají udělat hned... Ano, říkáte si: případ tohoto článku. xD :D Áno, chtěla jsem ho napsat před pár dny, protože před pár dny už došly další úžasné monsterky. Jsou na Vánoce a narozky. Já vím, je jich fakt dost, klidně tvrďte, že jsem rozmazlená (není liž pravda? xD :D). Shrnutí: Na narozky dostanu 4 MH (pokud počítáte Ghoulii SCOF, kterou z 200 Kč na narozky a dalších 100,- jsem si přispěla....tak 5 MH na narozky! :-O :D) Zbývá už jen Viperine na narozky, kterou taťka už zaplatil na jednom internetovém obchodě. Takže došly 4 panenky MH a to: Avea Trotter (FF), Sirena Von Boo (FF), ředitelka Krváková (Basic) a Elissabat (FCA!). Jsou překrásné, posledních pár dnů jsem se jimi v krabicích kochala. Nejvíc se mi z nich líbí asi Avea, ta je fakt luxusní. :D Jinak asi včera jsem sepsala moje nápady na hraní s nimi (protože do prosince, kdy je všechny dostanu, bych to mohla zapomenout). Tady jsou fotky. :-)

Ředitelka Krváková s Noční můrou
Má opravdu obří krabici! :D Noční můra je moc krásná. A ten vnitřek krabice je moc praktický, nechám si ho jako její ředitelnu. :)) A ředitelka má taky velkou hlavu a ten drdol.



Detail na ředitelku Krvákovou

Krabice zezadu


Elissabat
Je taktéž krásná. Má sice hnusnou ofinu, rozcuchanou (chudák) a zmáčklou krabici, ale ofinu jí rozčesu a spravím až ji budu mít! :)) A má super tu cenu (ruku) a také I-rakev.
 

Krabice zezadu

Sirena Von Boo
Já vím, že některým z vás se asi moc nelíbí jako panenka kvůli obličeji, ale já jsem ji před objednáním viděla ještě naživo v Dráčiku a líbila se mi. Má moc krásnou a velkou ploutev, šperky,.. Jen nemá český deníček, což moc nechápu, protože ji, Bonitu i Aveu jsme objednali ze stejného e-shopu a Bonita i Avea mají český deníček.


Krabice zezadu

Avea Trotter
Co k ní říct? Ve filmu Monstrózní splynutí jsem si ji moc oblíbila a jako panenka je naprosto nádherná!


Detail

Krabice zezadu

Avea, Bonita a Sirena – nové kříženky z filmu Monstrózní splynutí
Jéé, to je taaak neuvěřitelné, že je všechny tři dostanu na Vánoce. Umírááám nedočkavostí! :3 :D



Všechny čtyři, co došly ve druhé ,,várce"
Tady jsou všechny čtyři, co došly ve druhé objednané várce. Ani se mi celé nevešly na fotku. :D xD



8 komentářů:

  1. Wooow, na to se nedá nic jiného říct :D .
    Ředitelka Krváková je celkem dobrá, ale ten krk je trochu divný... ale jak jinak sunzávat tu hlavu? :P
    Elissabath... krásná :D jen je škoda té ofiny, ale i tak krásná :) .
    Sirena... boží :D ten bílý obličej je trošku tmavší, než jsem si myslela, ale stejně.. dokonalá :3 .
    Avea... krásná :) má hezkou košili/triko a zajímavé kentaurské tělo.
    A monsterky společně... wow :D FF vypadají spolu úžasně :3 :D .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to ano! Z FF se mi nejvíc asi líbí Bonita, hned pak po ní Avea a pak Sirena. :)

      Vymazat
    2. To jo :) Bonita je krásná i Avea.. ale když jsem se teď koukla na Sirenu, tak má nějaký trochu divný vlasy :/ ale i tak. Všechny 3 se mi moc líbí :D .

      Vymazat
  2. Gratulujeme, všechny jsou moc krásné :3 Jinak Elissabat nemá I-rakev, ale je to cédéčko :D
    P.S. To jsme my Clawdia a Honey :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow , ty sa máš ! :) Moc gratulujem ! :D O riaditeľke premýšľam tiež :) .

    OdpovědětVymazat
  4. ředitelku si přeju, a avejku mám a je faaaaaaaaaakt boží. chtěla bych ředitelku s tím koněm, protože ten kůň a avea si budou určitě rozumět, co na kopytech, to na srdci XD

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj jsem taky velká fanynka monster high a teˇd zrovna scháním paní ředitelku a aveu, mohla bych je od tebe koupit???

    OdpovědětVymazat