pátek 19. září 2014

Profil Madison Fear

Ahojky, ta je tu zase můj výtvor starý zhruba dva týdny. Na papír jsem nalepila omalovánku Madison Fear, kterou jsem vymalovala a potom jsem k ní napsala nejdůležitější informace z profilu, který mi překladač google přeložil. (Informace o Madison jsou totiž jen na amerických stránkách MH.) Opět to slouží k tomu, že to přidáme s kámoškama do ,,Spectřina časáku". Až bude časopis hotový, tak vám ho sem dám a možná i celý nafotím, protože je to náš originál. Ale to bude asi nejdřív v říjnu. (Oddělovač by: Erleiden.)

Celý profil



Detail

Nejzákladnější údaje


2 komentáře:

  1. Tak tohle je zatím ten nejlepší obrázek s profilem monsterek, co, jsi kdy sem dala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale stejně jsem si Madison vytiskla jako omalovánku a POUZE jsem ji vybarvila.

      Vymazat