čtvrtek 18. září 2014

Mám časopis MH 09/2014

Ahojky, poprosila jsem tátu ať se mi podívá do města kde pracuje (protože je to takové větší město) na MH časopis. A měli ho tam, protože mi ho dneska přivezl! Byla jsem straašně natěšená, protože je to teprve moje první číslo MH časopisu. A navíc je k němu jako ke každému MH časáku dárek a tentokrát je to sada k telefonu, kterou dám kámošce, protože od ní mám půjčenu knížku Ghúlmošky se chtějí bavit a jaksi se mi potento.....nooo, myslím že není až tak moc nazlobená, ale stejně mě to mrzí a chci jí to vynahradit. Jinak je tam například praktický rozvh, krásný plakát s MH Dot Dead Gorgeous a skvělý návod jak si vyrobit ze starého trička příšerně-šik šálu. Pokud nějaké staré tričko najdu, určitě si šálu vyrobím!

PHOTO DON´ T BY ME! PHOTO BY ○LAGOONA○BLUE○!

2 komentáře:

  1. Gratulujem k prvému MH časopisu :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, KONEČNĚ se mi povedlo nějaký získat! xD Je skvělý (ikdyž by nemuseli kopírovat videa do komiksů) a suprový na hodně zábavy s Monster High. :D

      Vymazat