pondělí 11. srpna 2014

Ceny pro mě od Sireny

Promiňte moji neaktivitu, moc se mi nechce přidávat na blog články (ikdyž mám ještě asi 5 článků s fotkami MH (včetně fotopříběhů), které mám na blog dát) a radši jsem venku, hraji si s monsterkama a dělám jiné věci než jsem na počítači. Myslím že to chápete,...vždyť jsou ještě přece prázdniny. ;)

A tady jsou moje ceny od Sireny za MH tombolu. Ale nevím, pokud je ten diplom pro mě (což by měl být, protože pro Toralei Stripe byl v článku s cenami ten první), tak proč je tam napsané TORALEI STRIPE?... Jinak děkuju, ceny jsou krásné. Dále jsem ještě dostala png s Clawvenus a taky s ní oddělovač. :)
Diplom (pokud není pro mě, ať mi Sirena napíše do komentářů :))


Oddělovač


 Png

Jinak od úterý (zítřka) večer do středy večer budu zase u mojí BFF Káji. Určitě budeme fotit monsterky a já tu zas nebudu. ;)))

Žádné komentáře:

Okomentovat