pondělí 28. července 2014

Pouť u nás – 25. 7. - 27. 7. 2014

Tohle bude můj deníček, jak už jste asi poznali podle nadpisu, ale nejdřív se Vás chci zeptat, jestli byste ještě chtěli nějakou soutěž, bleskovku, nebo poznávačku. Myslím ještě k oslavám blogu. Kdyby ano, tak napište do komentářů.

Tak a teď už deníček :D. V pátek (25. 7.), v sobotu (26. 7.) a v neděli (27. 7.) byla u nás pouť, kolotoče. Táta byl v Londýně, tak nám dal na pouť mě a bráchovi každému 800 Kč :-O a každý jsme ještě dostali od dvou babiček od každé 2 stovky, takže každý jsme měli 1200 Kč na pouť!!! :-OOOO
Já si předem koupila Honey za 600 a Skelitu (Scaris City of Frights) v akci za 400 přes internetový obchod. V pátek jsme se šli k večeru podívat na pouť, ale jak jsme čekali tam ještě skoro nic nebylo. V sobotu odpoledne jsme pak šli na pouť a zašli jsme na ruské kolo a já s bráchou na skákací nafukovací hrad se skluzavkou xD :DD. Bylo to bezva! A koupili jsme si pár sladkostí. V neděli odpoledne v asi 13:15 jsme opět šli na pouť. Já jsem s mamkou byla jednu jízdu na autodromu :). Pak když jsme byli u jednoho stánku, šla kolem nás Alča (kámoška) s její mamkou. Chviličku jsme pokecaly. Byla jsem ráda, že jsem ji tam potkala (však jsem taky Alču viděla o prázdninách poprvé....ikdyž si každý den píšem na mailu xD). Pak jsme šli omrknout všechny stánky a vzadu u kostela byl stánek s ručně řezanými malými sklíčky (cena jednoho zhruba 35 Kč, podle velikosti) na která jste si mohli něco namalovat. (Ceny byly uvedeny včetně barev.) Mamka si namalovala motýlka a sadu náhrdelníku s náušnicemi (šňůrky, provázky a háčky na náušnice tam taky měli). Já jsem se pak nechala taky zlákat xD a namalovala jsem si sklíčko ve tvaru srdíčka a pak delfína. Dokonce i brácha si něco namaloval: kolečko, kapku a taky delfína. Koupili jsme na to šňůrky. Potkala jsem tam moji kámošku Janu, která mi dala perníkové srdce s nápisem "Kamarádce" :-). Poděkovala  jsem jí za něj :). Když jsme šli zpátky, koupili jsme si zase nějaké sladkosti (já turecký med, dvě lízátka a marcipán vypadající jako jahoda) a potkali jsme tetu, strýce a bratrance. Brácha šel s bratcem dvakrát na autodrom. Když jsme se vrátili domů, brácha si usmyslel, že chce jít ještě na pouť xDD. Tak mamka s ním šla (prý byli ještě dvakrát na autodromu). To byl už skoro večer a hnala se bouřka.

No, tak to byl můj deníček (pardon, ale asi to nešlo zkrátit xDD) a teďka fotky (které ale nejsou u kolotočů na pouti). Jsou focené už doma a fotky na kterých jsem já, na schodech před balkónem.



Jak jsem dneska lízala lízátko, tak jsem od toho měla zelenou pusu i jazyk xDDD.

 Já :)


3 komentáře:

  1. Bóže, zase celá kniha :P xD .
    Pokud nějaké soutěže/poznávačky/bleskovky chceš dělat, tak klidně :) . Mě to nevadí a ráda se zúčastním :) .
    Jj, potkaly jsme se :P jdu s mamkou, bráchou a taťkou kolem stánků, ani se moc nekoukám kolem sebe, a najednou..."Čau Ali.", ohlédnu se a... hele, Zuzka! :P xD Bylo to dobrý někoho z kámošek o prázdninách potkat :D .
    S taťkou jsme pak šli na "kladivo" kde se otáčíš hlavou dolů do kola + ještě nahoru a dolů (zjednodušeně řečeno :P xD ). No, byla to prča (aspoň pro mě xD).
    Škoda, že jsem se taky nepotkala s Janou. Ale asi je to proto, že jsme tam dlouho nebyli, jen na to "kladivo" a jinak jsme se trochu podívali do stánků, a pak jsme už jeli domů...
    Jé, dobré koupené věci :) turecký med je boží :D .
    Cha cha xD, ty fotky na kterých máš zelený jazyk jsou srandovní xD to bylo to lízátko polité barvou? xD :P xD.

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to :D
    Jinak Zapojíš se http://mh-frights-camera-action.blog.cz/1407/mini-bleskovka ?
    PS : To jsme my, Clawdia a Honey

    OdpovědětVymazat