pondělí 28. července 2014

Dynastická diva pózuje

Před pár dny, přesněji řečeno 23. července jsem šla na chvilku fotit moji milovanou Cleo de Nile z edice Basic, kterou mám už víc než dva a půl roku (2 roky a 7 měsíců). Spolu s Deucem to byla moje první monsterka. :) Ty časy byly skvělé... No, jsem prostě hrozně vděčná že tuto Cleo mám (spolu s Deucem Basic). No fotila jsem zase na zahradě :-P. A teď už fotky.










Tak co říkáte na fotky? (Nj, kvalita některých fotek by mohla být lepší.) Líbí se Vám, nebo nelíbí?
Máte tuhle, nebo jinou Cleo? Pokud jinou, z jaké edice?
Koho byste chtěli abych příště nafotila (nezapomeňte že si můžete vybrat i z Honey a Skelity, které budu mít pozítří)?
 

3 komentáře:

  1. Krásné fotečky, Zuzi!!! :))) Mohla bys nafotit Honey i s jejím afrem :D A tuto Cleo mám a je suprová.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :))
      Tak jo, nafotím Honey :). I s jejím afro hárem xDD. Škoda že nemá mazlíčka, hodil by se k ní nějaký.

      Vymazat
    2. Souhlas, krásné fotky :). Jj, nafoť Honey.

      Vymazat