středa 21. prosince 2016

I'm.. back? *Just for now. ;D*

 
Hoj! Buenos tardes! Uf, ani nevím, co psát, ale vím, že něco ano.. :D Tohle bylo asi poprvé, nebo aspoň poprvé, co si pamatuju, kdy jsem dobrovolně vyhlásila pozastávko a trochu delší dobu tu nebyla. Jestli někoho z vás zajímá, jestli vyšel můj ,,sebevražedný plán", tak... ano, uskutečnila jsem ho, ale nedopadl... No, prostě to nevyšlo. Ale mám to za sebou, jooo. Minulý čtvrtek, 15. prosince. No, čekala jsem s tím asi dva týdny a každý den jsem samozřejmě měla důvod. 8. prosince jsem zdrhla z jídelny, další den (přesně na mé narozky, jen tak mimochodem :D) ten někdo nebyl tam, kde jsem myslela, že bude (ale byl tam aspoň další někdo :D). V pondělí ten někdo nechodí na obědy. V úterý bylo ve výtvarce moc lidí. Ve středu mě nepozdravil a šel moc rychle a ještě asi s dvěma holkama.. A to pronásledování taky bylo nanic. xD A ve čtvrtek jsem velmi chytře počkala na to, až bude sám a... hotovo. Pravda, že mě to celkem překvapilo a ještě chvilku jsem tam stála a... když se na to dívám zpětně, bylo to celkem komické. :D
 

Ale depky už přešly! :D Doufám.. :'D Aspoň z toho šoku tedy ano.. :D A... uch, už jsem zjistila, kam chodí.. ;DD Hmmm, včera byla vážně bezvadná výtvarka, dívali jsme se na film. Sirotčinec slečny Peregrinové. Vážně skvěle zpracovaný film! Někdy bych si měla přečíst knihu. .. A vsadím se, že pokud by mi mohly jiskřit oči, možná bych v nich občas měla jiskřičky. A ne, teď nemluvím o filmu. :D Jůů, zítraa je poslední den školy v tomto roce.. A nemyslím si, že bych měla tolik štěstí, ale.. třeba se mi úplnou náhodou podaří potkat na punči nějakou známou tvář.. *Ne, nemyslím kámošky. :D* 

Hmmm, chce se vám něco dělat? Mně právě teď téměř nic, skoro ani číst. :'D Jen si třeba dát popcorn a.. nebo ještě nějaká.. blbost. :D

Má ještě smysl sem něco psát? Ehm, teď mám na mysli prodlužovat tento článek. :D Asi ne, už se mi nechce. Pouze... vám ukážu nějaké mé výtvory z nedávné doby. A dva mé monsterkovské ,,fan arty" z doby halloweenské Bonity, které jsem nějak zazdila. :P

Meowlody je první. Upřímně, v náčrtu se mi líbila daleko víc. -_- :D Tou tuží jsem ji lehce zkonila..



A má lehce nesymetrický obličej, ale to připišme tomu, že nikdo není dokonale souměrný. ;-P



A tady něco školního. A důležitého. xD To nalevo považuji za mou nejvydařenější anatomii.

A všechny pohromadě. Na přijímačky bude z těchto osmi šest, ucho a chodidlo zespodu jsou vyřazené.

A druhá z mých dalších fan artíků je Skelita. Tady jsou všechny pohromadě. (Ano, tohle jsem o 5denních prázdninách více méně dělala místo toho, abych pracovala na přijímačkách. -_- :D)



Jak je z boku, působí možná lehce zvláštně, ale.. na to, že jsem to já, to mohlo být horší. A tu ubohou výplň okolního prostoru ignorujte. ;D




A tady opět něco důležitého. :D Pokud jste se přepočítali, tak ano, na mé kresbě je záměrně o jeden lampionek méně.


A tady je (pro větší efekt a dojem) víc prací pohromadě.

Bohužel k tomu ještě musím domalovat nějakou látku, ale.. s látkami problém nemám. :D

Zde nějaký (chabý) pokus o fantazijní tvorbu. V tužkové fázi mi to přišlo celkem přijatelné. .. Avšak tenhle dojem se rozplynul, když jsem to vybarvila. Chtěla jsem taky na doporučení jistého člověka nakreslit elfa.. :D Ale nakonec jsem zůstala u této víly křížené s elfem.

Tady se mi to ještě celkem líbí (pozn.: bohužel při této kresbě musel koberec vytrpět jistou... skvrnu).

A tady už je to totální hnus. Aspoň podle mě. .. Měla jsem lépe volit barvy. -_-

A tady kousek z mé Peri.. Je to rozkreslený už asi od září.. :D Strašné, tohle. Možná když se mi někdy bude chtít...

A tady je dokončené jablko s látkou. Fialová je na místech, kde jsou stíny. Tmavější je na syté a kde je barva světlejší, tam byl třeba polostín.


Zbožňuju malbu jablek! Jsou tak jednoduchá. :D


Nějaká ubohá krajinka... :D



A pokud budete hodní a komentativní, někdy příště vám ukážu nějaké další malby.. ;D

Adios!
 http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2014/10/johnny-depp-mad-hatter-clown.gif

10 komentářů:

  1. Náhodou, ta Skelita je boží. C:

    OdpovědětVymazat
  2. Je škoda, že to nevyšlo :(. Ale jak píšeš, máš to za sebou ;)! A kresby a malby jsou super - až na tu anatomii "s prdelí" - ta je děsně komická xD. A ukaž i zbytek, pjošíííím :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Kreslíš vážně nádherně. Doufám, že ukážeš i další kresby a obrázky.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto dokonalé kresby! Pokud se na tu uměleckou školu nedostaneš, tak ti lidi tam jsou fakt tupci.:D Kreslíš překrásně.<3 Určitě bych chtěla vidět další.:) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Kočko, mít tvůj talent .. nechceš mi ho půjčit? :D

    Jinak Zuzi, přestěhovala jsem se zde http://zlatohriva.blog.cz/.

    Týnuše :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny kresby jsou krásné. Určitě se na tu školu dostaneš:) Řekla bych, že tomuhle se říká talent...:D

    OdpovědětVymazat
  7. Film Sirotčinec slečny Peregrinové jsem taky viděla, je skvělí. Kresby jsou nádherné, jak je u tebe zvykem. Hlavně ta Peri, i když není dokončená.

    OdpovědětVymazat
  8. Sirotčinec slečny Peregrinové je super, už jsem přečetla i dvě knihy. Obrázky jsou dokonalé, ah jo, já chci umět kreslit. :-( Vážně krásné, všechny.

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, že ti plán nevyšiel... niekedy to ale určite výde... (aspoň v mojom prípade, dúfam..) Kresby sú úžasné! A náhodou tá Peri je tiež super. Anatómie sú všetky peckové. Skelita je tiež celkom fajn, aj ten fanart... aj keď možno to chce tréning, ale rýchlo sa zlepšuješ! :) Držím palce na prijímačkách a teším sa na ďalšie obrázky. A ten film som ešte nevidela, ale chystám sa naň.
    Crystal

    OdpovědětVymazat
  10. Máš opravdu talent! Všechny kresby jsou moc krásné :) ! Určitě tě na školu přijmou. ;) Rozhodně se budu těšit na další tvé kresby, protože maluješ nádherně. :)

    OdpovědětVymazat