pondělí 28. listopadu 2016

Work, work, work...

Zvláštní to pocit, najednou jsem dostala zcela nutkavou, vrtkavou a neodbytnou chuť se tady ozvat. Věci se pro mne mění velmi často, takže kvůli mým psychickým výkyvům a výlevům často nemám náladu na nic, ale tady je ukázka, jak to vypadá v tom lepším případě, když kašlu na všechno ostatní kromě mailů. :D Snažím se kreslit a malovat. Aspoň trochu, ale lenora je zákeřná potvůrka, která mne neustále dohání. :D




Tu fialovou barvu byste pochopili, kdyby se mi to chtělo vysvětlovat. :D

9 komentářů:

  1. Jů, obrázky jsou moc krásné, já spíš kreslím tužkou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné obrázky. Já vždycky obdivuju lidi, co umí kreslit i neco jiného kromě postav.

    OdpovědětVymazat
  3. Tebe nějak baví mě deprimovat!!! Fakt super, ty toho máš tolik hezkého a já mám ho*no průměrných obrázků :P. Díky moc xD.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera:) Je vidět tvůj talent.
    A i lenory se dá určitě zbavit;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná kresba, povedla se ti :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná malba a ještě nádhernější kresby. Všechno se ti moc povedlo! ☺ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wau, vsetky su super. Mas fakt talent. Vsety su super, i ked ja radsej kreslim fanarty, to je proste moje. :D Su fakt pekne. A ta fialova farba mala byt, pokial sa nemylim, draperia alias latka. No proste super. :)

    OdpovědětVymazat
  8. huh, vsetky. :D Omylom som to napisala dvakrat. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezká kresba, povedený výtvor :-)
    Taky jsem dřív kreslila, teď už na to nemám tolik času. Ale občas si taky ráda něco na ten papír načmárám :D Nevydržela bych to úplně bez ničeho :D

    OdpovědětVymazat