úterý 8. listopadu 2016

Design | 28

Na dnešek tu mám už 28. záhlaví na blogu a je to nádherné, překrásné, růžovoučké, roztomiloučké a slaďoučké záhlaví od Farrah! Vážně úžasná, jsem s ním nadmíru spokojena!!

Jinak neuvěříte, co se stalo!! Vlastně, tuhle větu jsem napsala jen tak, nestalo se nic zázračně úžasně neočekávaného. :D Víceméně. :D Ovšem pro mne mají i mrňavé věci velkou váhu! Teda některé. Vlastně všechny. Teda.. hlavně ty, ze kterých mám radost. I ty, ze kterých nemám radost. No, to je fuk. Prostě, dneska byla naprosto úžasná výtvarka!!! Někdy se o tom musím více rozepsat, prostě božííí! Samozřejmě že se mi do výtvarky nechtělo, páč jsem chtěla ještě číst Půlnoční korunu, ale to bych udělala velikou chybu, kdybych tam nešla! Takhle skvělou náladu jsem neměla už asi... dva týdny? Ach jooo, proč nemám takové spolužáky, jakou jsou oni? Za tento školní rok jsem usoudila, že na těch klucích vážně něco bude. :D Takový přístup bych vážně potřebovala do života. Trochu víc optimismu! A méně mého pesimistického já a Nicova stylu přemýšlení. No nic, já končím, pá! :D


Adios!

A jak jste se měli vy? :P
 

4 komentáře:

  1. Je úžasné moooc se mi líbí! Takže Zuzu se nám do někoho zakoukalo...Už bylo načase :D! Noo, nejsi sama :D. Bylo by super kdybych nebyla takový srab a aspoň se s Ním bavila. Achjooo! Jenže já už ho asi nikdy na delší dobu neuvidím :P. Nooo, nic jsem neřekla, jo :D? Záhlaví je super xD :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ó ���� To je teda super... ���� My v triede nemáme ani moc pekných chalanov. xD Sme tam len skoro samé baby. :D A vlastne mi to ani neprekáža. ���� Svojho milašikaa mám a som spokojná. ���������� By the waay, som rada, že sa ti záhlavíčko páči. ������������

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, my u nás ve třídě taky ne. :'D Ale (co se týče naší výtvarkovské třídy), někteří lidé ani nemusí úžasně vypadat, aby úžasní byli! :D Kája měla asi pravdu... :'( :'D

      Vymazat
  3. Růžovou já můžu, takže za mě palec nahoru. ;)

    OdpovědětVymazat