neděle 30. října 2016

Spell of Casta Fierce

 
Já jsem takový, ale takový strašný magor, který si ani trochu neumí rozplánovat čas. Bez špetky soudnosti a schopnosti si pospíšit, když je to nutné. A ještě je možné, že dneska nebudu mít nahraného Percyho! 2. díl. A ještě k tomu jsem se stále nestihla dodívat na 1. díl! A to ho mám rozkoukaný od pondělí!! Mamlas, mamlas, mamlas! Jsem děsivě nepoučitelná! Ale proto tady nejsem. Samozřejmě, že když už dělám totálně na poslední chvíli úkol do informatiky, co mě nenapadne jiného, než na poslední chvíli také napsat článek? No, já jsem vážně poděs, tohleto je strašné... 

Ale přestanu už být jako pošetilá a občas vtíravá paní Bennetová, dost už stěžování. Dnes jsem tu s fotkami Casty. Je jich vážně jen pár, potom už mě štvalo, že foťák pořádně nezaostřoval... teda, on zaostřoval, ale fotky nebyly úplně ostré.. a tak je fotek jen pár. Z 23. října. A doufám, že se na mě nezlobíte za to vylití srdíčka.

 







7 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky! Já nevím proč, ale na Castě mi něco vadí, ale nevím co. :D :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední je strašně pěkná!

    OdpovědětVymazat
  3. :D Čas...no koment, protože je asi jasné, že taky nic nestíhámXD
    Fotky jsou moc pěkné;) Casta je krásná.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné, líbí se mi ta poslední. Casta je hrozně zajímavá, má takový suprový výraz...mohla jsem ji mít, ale vybrala jsem si Toralei.

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, umělecké a moc pěkné, vůbec nevadí že je jich málo a "vylití srdíčka" mi taky nevadilo ;) :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Druhá a tretia fotka sa mi páčia najviac. Ach, to poznám- milión úloh do školy plus príbeh do časopisu, iste, že som si to musela nechať všetko na dnes. Zajtra ešte sú síce prázdniny, ale už nebude čas. A čas venovať sa blogu už vôbec (ehm, ale čas na 4 45minútové časti seriálu Once Upon A Time - noo, na tie sa čas nájde :D). Inak ja som film Percy Jackson a more oblúd nevidela a ani to nemám v úmysle. :D Inak fotky sú pekné a moja kvalita je omnoho horšia, či zaostrujem, alebo nie :D Casta mi nikdy neprišla pekná, ani som ju nemala rada ako charakter, ale na týchto tvojich fotkách sa mi kupodivu páči.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky :) Casta je krásná.

    OdpovědětVymazat