pátek 21. října 2016

Omluva, pokec o všem a ničem a ukázka anatomických kreseb

 
S velmi mírným, ač malinko patrným šokem zjišťuji, že jsem v podstatě od 2. října nic nenafotila, kromě pár kreseb. Nuž, čas běží rychleji, než ho stíhám stíhat. A také počasí a nálada není nic moc. Jsem si plně vědoma toho, že na mé poměry jsem vám dlužna nějaké té omluvy, poněvadž 8 dní na mě není zrovna krátká doba, za podmínky, že jsem neodcestovala.

♪ I need my peoples, my peoples, take me to my peoples.
They got jungle fever, show him some love,
show him love.
Could I have someone, 
could I have someone, to relate to,
to relate to? ♪

 Avšak musím doznat, že jsem k tomu měla četné důvody, jak už psychické, tak školu. Ovšem když opravdu chci, zpravidla si čas najít nějak umím. A vykašlu se třeba na učení do zeměpisu a dějepisu, ale najdu! Snažila jsem se přizpůsobit dle Káji a nepsát nadmíru pesimistický článek, což jsem vskutku měla v úmyslu. A budu se ze všech sil snažit o méně pesimismu, ač k tomu mám dle mého názoru velmi opodstatněný a zakořeněný důvod. Který třeba kamarádky nemají. Jak já jim závidím.. A ač si nemyslím, že se mi to povede, budu se snažit svůj čas a úvahy vkládat do něčeho jiného, než mých nepřetržitých sebezničujících myšlenek.

A teď, když jsem obhovořila vše a nic, vám ještě ukážu ,,pár" mých anatomických prací, které s velkou pravděpodobností dám na přijímací zkoušky na střední školu. 

Říkám ,,pár" proto, aby vás pár výtvarníků, kteří se tady najdou a nestíhají příliš kreslit, ze mě chytli depku. Ne, dobře, přiznávám se, zatím mám dohromady jen 6 a tři čtvrtě anatomických prací. ;) Ta další je rozdělaná z úterý ze ZUŠky.

Pět. 

Šest.
Ta druhá noha zleva (rudkou), je poměrně divná a zkreslená, uvažuji, jestli má smysl dávat ji na tu školu... 

No, na tohle jsem aspoň z části trochu pyšná, líbí se mi, jak jsem tam vmáčkla více částí. Avšak když si to přiblížíte, uvidíte, že je to kreslené v naprostém čmrkostylu, takže... nedívat se zblízka.

Poskytovatel grafiky: Farrah.

Tak zatím sbohem! A buďte optimističtější než já. A vypadejte lépe než já. Chovejte se lépe než já. Kreslete lépe než já. Buďte poctivější než já. A... přimějte Nica a Lea a Lokiho existovat. Prosím. Musím nakreslit něco dobrého...
 

8 komentářů:

  1. Wau, tie kresby sú bombastické! Najviac ma zaujala tá, kde je viac častí tela. xD Obdivujem ťa, ako dokážeš tak skvelo kresliť. Určite to ber na prijímačky. Zaručujem ti úspech. xDD Tá mačička je veľmi zlatá! ^^ Tvoja? :D Hej, asi to bude tvoja... len Lucka sa potrebuje uistiť -.- :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moje! :D Jedno ze dvou koťátek. Bertinka nebo Čertinka, podle téhle fotky to nepoznám. :D

      Vymazat
  2. Oh máj gát!:O :D
    Ty kresby jsou absolutně dokonalé! Tohle nakreslit...Obdivuju tě. Nikdy jsem nepochopila, jak někdo může něco tak (pro mě) složitého nakreslit. Fakt klobouk dolů.:)
    Já sice kočky moc nemusím, ale tohle kotě je rozkošné.:3 (Pokud to ještě vůbec kotě je...:D)
    Joo přimět Lea a Lokiho existovat asi nedokážu. #HardQuest :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kresby jsou dokonalé! Opravdu začínám chytat depku z toho jak všechno nestíhám, ale to by se mělo změnit v pondělí...;) (vysvětlím na mém blogu někdy jindy).
    Myslím si, že bys na tu školu měla přinést všechny kresby:)

    OdpovědětVymazat
  4. Team Leo. Ale Nico je proste best. Solangelo. Best ship EVER. Aspoň, že nie som v triede sama, čo shipuje chalanov. :D Why? Why not! :D

    Je to božie, fakt. Toto som nikdy nekreslila. Ja žijem na fanartoch. EAH fanartoch. Viď Instagram. Páči sa mi to, na ktoré si pyšná. Grejt!! Aj to ostatné. Čím zložitejšiu anatómia, tým lepšie sa to dá využiť v praxi a človek nakreslí lepšie proporcie z hlavy (----> fanarty <----) No proste krásne!

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto boží kresby! Jedna hezčí než druhá! Já bych na přijímačky vzala všechny, protože jsou boží, ale to už jsem psala. :) Jelikož jsem na kreslení úplný antitalent, tak máš u mě velkiý obdiv, protože já bych to nikdy nenakreslila.

    OdpovědětVymazat
  6. Nebuť pesimista Zuzu! Stejně ti to nijak nepomůže. Zato optimismus, ten jooo :D. Kresby jsou suproidní, hlavně ty dvě hlavy a A4ka :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kresby, moc se ti povedly :) Ta kočička je roztomile nádhezná ♥ Taky máme jednu, všera jsme ji našli a hladáme pro ní dobrého páníčka aby se o ní postaral :)

    OdpovědětVymazat