pátek 30. září 2016

Přichází.. *prapodivné stvoření z hlubin oceánu* .. Peri a Pearl!

Už se mi zase chce napsat článek, věřili byste tomu? A ano, jsou to další fotky. 

*Ten pocit, když vybíráte barvu oddělovače a porovnáváte ji s první fotkou, než si uvědomíte, že focený objekt stojí přímo vedle vás.*

Jinak změnila jsem si blogové pozadí. Nejdřív se mi k tomu ty mraky hodily, ovšem než jsem to spatřila na podstatně širokoúhlejší obrazovce velkého počítače. I s tím polem. A to e-e. To se tam fakt nehodilo. Takže je tam teď taková krásná spirála! :D :P

Ach jo, poslední dobou jsem sice zase načerpala kreslící náladu a inspiraci, ale momentálně mě chytá lenost. :/ :D Dnes se mi pomalu nechtělo dělat nic jiného, než poslouchat hudbu, venčit koťátka a utápět se ve svých bláznivých, pošetilých představách, u nichž se asi v nejbližším století uskutečnění nedočkám. No, ale to nezávisí na mně. Takže se nemusím snažit, že? xD Stejně trolly nikdo nepotřebuje.. Ale MOŽNÁ se někdo najde..

Takže, konečně tu mám i fotky Peri a Pearl, ze 4. září! Oh yeah! Což je jeden den po jejich rozbalení. Nejdřív jsem jim udělala culík (jop, společný culík pro obě), ale to mělo za následek minimální pohyblivost obou hlav, takže jsem jej rozpustila. A aby tento článek nebyl až příliš dlouhý, mrkněte se na fotky! :D




Peri!









A tohle foto považuji za nejlepší z tohoto focení! :D 


Hmm, tak si všímám, že tahle fotka není nějak kvalitní... a taky to nepůsobí zrovna třikrát úžasně.

A nemohla jsem si na konec odpustit nějaké ty bonusy, že?



No nevypadá tady Kala naprosto úchvatně? Je překrásná! ♥

A zde moje podmořské... trio?

A zde samostatný záběr na hydří dvojčátka. :P

Asi vám nemusím říkat, že grafika je od Farrah G., že? :D *Ta její nová várka oddělovačů je boží! Příklad v článku. :P*

Adios amigos!
http://images6.fanpop.com/image/photos/39700000/The-Joker-suicide-squad-39783966-450-200.gif 
Aspoň na konec jsem si ho nemohla odpustit. Je strašně roztomilej! :D 

9 komentářů:

  1. Já prostě žasnu! Ty fotky jsou překrásné! A Peri i Pearl jsou krásné. Moc se mi nelíbí ty zlaté doplňky, ale jinak jsou dokonalé! Mohla by jsi jim zkusit uplést společný cop;)
    Kala je dokonalá:) I když všechny pohromadě vipadají překrásně:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky s krásnými panenkami.

    OdpovědětVymazat
  3. Peri s Pearl jsou úžasné, akorát jsem je v žádném obchodě ještě neviděla. :( Jinak, úžasné fotky, ale všechny tvé fotky jsou dokonalé :) !

    OdpovědětVymazat
  4. Jejs, Peri & Pearl. 😍 Sú krásne! A fotky ešte viac! :'D Tá predposledná fotka je taká magická. xD

    OdpovědětVymazat
  5. Hydří dvojčátka jsou krásná :D líbí es mi ten výraz ... A rozhodně vypadají o dost lépe než nakreslené, mají moc příjemné obličeje. :) A náhodou společný culík je uper nápad :D ještě jsi jim to měla zaplést dohromady, ať je to takové živé, modrobílé. :D

    Spirála je opravdu mnohem lepší než pole. Pěkné, dobrá volba ... i to k tomu záhlaví podle mě víc sedí. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pááni, ty fotky jsou všechny opravdu kouzelné. Jako z pohádky. Dřív mě tady ty vodní monsterky nijak neoslovily, ale teď vím, že si je musím koupit také :D :D

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc, že sis mě zase vrátila do affs :) Jsem ráda :) Budu se snažit více komentovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, dočkala jsem se :D. Moc se mi líbí hlavně jejich vlasy a obličeje, nejhezčí je podle mě 5., 12. a 19. fotka !!!

    OdpovědětVymazat