pondělí 22. srpna 2016

Jsem zpátky! Opět! Deníček z chalupy.. aneb.. Balíky sena, rozpadlý statek a jiné věci!

Buenos días!!!

Ach, Poseidóne, já jsem totálně závislá na této úžasné skladbě.. Strength of a Thousand Men 
Poslechněte si ji, je vážně překrásná! Na uklidnění nervů, dobrou i špatnou náladu, i inspiraci.

Och, začátky mi nejdou. :D Taaakže... byli jsme pět dní na chalupě. Od středy do neděle (to jest včera :D). Nejdřív se mi tam téměř vůbec nechtělo, ale nakonec se mi tam snad podařila načerpat nějaká dobrá nálada, inspirace i.. dobrodružství.

https://66.media.tumblr.com/7eef169234a8cc2aedec36c45b1c5ec3/tumblr_o1vtbzH4Qm1rayrgfo1_500.gif
 
/By Farrah/

Uff, taťka mě už pomalu vyhání od notebooku, tak se to pokusím shrnout. Ale chci se vypsat! :D .. Tohle znělo jako ,,Jdi se vycpat!".. xD

Středa

Eeee, chtěla jsem to brát podle jednotlivých dnů. Tak kde začít? Sice jsme tentokrát nebyli nikde na výletech a výšlapech, ale zato jsme obchůzkovali po okolí a objevili pár fascinujících starých ruin.
Z tohoto dne si moc nepamatuju. Snad to, že večer jsme dělali táborák a mě zrovna popadla múza, a tak jsem navrhla něco jako školní uniformu pro EAH. Nakonec je to jen rychlý náčmrk, nevybarvený, ale já jsem celkem spokojená. 

http://66.media.tumblr.com/2b6f06f6c0f132e51cbfc47bd9ce99ec/tumblr_ntbw5cewQv1rayrgfo1_500.gif

Původně to měly být šaty pro Blondie, ale při náčmrku culíků jsem si uvědomila, že to spíš vypadá na Kitty.. :D Takže.. je to na vás. Ta uniforma je univerzální. :D 

Ty kapsy jsou prosím více méně jen pro design. :D Řekněme, že je to krajka, ano? xD No, nemá to nohy, páč jsem nějak neodhadla velikost hlavy, takže by se mi tam celá postava nevešla.

Čtvrtek

Tak. To byl den, kdy jsem se rozhodla, že nakreslím něco pořádného. Bylo to teda mamčino oko. Pokud vím, ráno jsem ještě zhotovila rychlý ,,náčmrk" bráchových rtů, když ještě spal. :P :D Ale to okoooo.... fuj, to byla pruda! xD Samozřejmě, že jsem ho dokončila! Já totiž nerada nedokončené kresby! :D Ale dělala jsem ho od dopoledne do asi odpoledne druhého dne. A mezitím jsem stihla začít číst 3. díl Percyho, přesněji přečíst 77 stran, vyhrát pár Scrabblů a... další věci. xD

Ach, to pak vypadalo.. Zkuste si to představit. Druhý den (už bylo jiné světlo, ale já to nějak zmákla) jsem pak na mamku jen vykřikovala povely jako: ,,Nehýbat tou hlavou! Rovně se dívat! Na mě! Nemrkej tolik!" :D Mamka nebyla jediná, koho to už prudilo.. :´D

http://s5.picofile.com/file/8133365526/xo7o1_500.gif

Pátek

Toť den, kdy jsem dokreslila oko!! Oh yeah!! :D A nakreslila jsem... teda myslím.. podruhé bráchovy rty. .. Nebo to byla sobotaaaa?? xD

Nebojte, to jsem jen já.. A duhaaaa!! :D

Sobota

 Toť nejlepší den z celých pár dní! (xD) Totiiiž.. očičko bylo dokreslené. xD Zase jsem tuším četla Percyho.. přečetla jsem tam 124 stran, tohle se čte jedna báseň, lidi! A je tam Nicooooo!! :D

Mno. Odpoledne jsme se tuším šli podívat na jeden polorozpadlý statek. Okay, je ještě celkem zachovalý, ale hlodá už na něm zub času. A ta okna.. brr. Strašně mě fascinují staré rozpadající se domy. Víte, člověk musí mít fantazii, aby v tomto viděl své kouzlo. Já.. zbožňuju historii. Dá se toho na ní spousta naučit. A abyste věděli, kam směřujete, nejdříve musíte znát, co bylo před vámi. 

Musíte se ponořit do historie toho domu.. Uvažovat, co tam kdysi bývalo. .. Proč zpustl.. uvažovat jako... Percy dobrodruh. Jako hrdina z knihy. Jako že na vás kdykoli může cokoli vybafnout. A to je pak teprve dobrodružství. Přesně tohle jsem potřebovala!

S bráchou jsme tam (já ho k tomu přiměla :D) skákali po obrovské hromadě balíků sena pod střechou. A tak trochu se pak schovávali před mamkou. :D Když jsem už věděla, že mě zahlédla, vykoukla jsem zpoza jednoho balíku, postavila se a symbolicky si přiložila prst na spánek.

https://rosereids.files.wordpress.com/2016/01/sparrow2.gif 
 A v hlavě mi při tom hrála skladba z Pirátů z Karibiku.

A v jednu chvíli jsem málem spadla dolů, ale zachytila jsem se a vyškrábala nahoru. (Vážně, velká stodola a obří hromady.) A to bylo svým způsobem ještě lepší. .. Takové.. dobrodružné.. xD

Sice to vzrušujícně nezní, ale bylo. xD A nebylo to jen skákání po balících, prostě... objevování.

http://imagesmtv-a.akamaihd.net/uri/mgid:file:http:shared:mtv.com/news/wp-content/uploads/2015/07/Captain-Jack-Sparrow-image-captain-jack-sparrow-36189283-500-211-1436363375.gif?quality=.8&height=211&width=500 

Museli byste tam být se mnou. :D Na víc popisování právě nemám čas. Jediné, čeho jsem trochu litovala, bylo, že tam nejsem s kámoškami. Strašně ráda bych jim to tam ukázala a božsky by se tam něco natáčelo! Nějaký filmeček...

A pro pocit spokojenosti a toho, že něco trochu dělám, jsem si ještě před nějakou vycházkou udělala kus náčrtu Angeliny na A3.. :P



A tohle ani zdaleka nevystihuje krásu toho místa, kde jsme poté byli. Miluju přírodu! Tohle je ten důvod, proč třídit. Proč se chovat aspoň trošku ekologicky. Jen se rozhlédněte. Tohle je úchvatné.



A zde je ten statek. Ta dlouhá hnědá budova.

A zde jsou ty dvoje rty. Ty druhé (vpravo) stojí celkem za prd a ty první po přehodnocení celkem taky, ale.. okay. :D xD

Neděle

Závěrečný den, vrátili jsme se domů poměrně pozdě. Za tuhle dovolenou jsme nahráli celkem dost Scrabblů...
No, tento den jsem ještě na poslední chvíli (celkem doslova), kvůli tomu, že mě k tomu mamka přiměla, nakreslila něco zátišního... takovou.. ech, nádobku na olej nebo něco. Náčrt tužkou, zbytek suchými pastely (protože změna techniky je potřeba). Nic moc, no.. Jsem s tím spokojená tak napůl. Ještě uvidím, jestli se to zužitkuje, ale asi se pokusím nakreslit ještě něco lepšího.


Ovšem pak jsem ještě dostala trochu vynadáno, že jsem přešvihla čas a už jsem měla jít jíst, takže jsem pak měla vztek, byla smutná, cítila se děsně a neměla jsem z toho dobrý pocit. .. Ale i přesto.. Jsem ráda, že jsem to nakreslila.

A zde je ještě oko:

K úchvatnosti má tohle oko, mé kresby i já na míle daleko. Ale co jsem si slíbila sama sobě, dodržím. Budu se snažit. A nedovolím si vzdát se. Nikdy.
 No, mamčino oko mi to fakt nepřipomíná, ať se snažím, jak se snažím. .. Ale tož co.. aspoň něco.. :D Taťka pravil, že je to pěkné. Tak aspoň něco, no. xD
 Uff, budu muset končit (Angelina taky čeká!), zatím...

Adios amigos! Mějte se úžobájně pohádkově, zlatíčkááááá xD!

4 komentáře:

  1. To oko je vážně dokonalé. Podle mě nemá chybu. Na chatě jste si to museli vážně moc užít.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to tak vypadá, tak jste si to na chatě užili. :) Kresby jsou nádherné. Ta uniforma je úžasná :) !

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Ty pořád kreslíš...já jsem furt u své debilní růže xD. Ale už ji jenom vystínuju a mám ji...třeba to dodělám i dneska, hmmm - uvidíme. Já to beru tak, že si tím jak "musím" kreslit to kreslení neznechutím a kreslím jen, když mám náladu a nápad, nebo něco, co jsem si někdy řekla, že nakreslím :D. Ale náhodou ta nádobka je super ;). A ty pusy taky. Ještě že jsi ty zlatíčka škrtla, jinak bych asi musela blinkat :D. Neee, dělám si srandu xD.

    OdpovědětVymazat
  4. Clawdia a Honey22. srpna 2016 v 17:22

    Určitě jste si to na chatě užili :) To oko je náhodou krásné ! I Angeliny náčrt vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat