pondělí 15. srpna 2016

♫ Find your power, be a queen, take a lead in your story.. ♫

Ehm, docházejí mi nápady na názvy článků.. :'D Tak jsem tam dala pěknou část nové EAH písničky Live Your Dream.. Je k filmu Epic Winter, už jste ji slyšeli? :P Hmm, je pěkná.. :D xD

Dnes tu mám už trošku stárnoucí fotky rebelky a šlechtičen z 28. července, což byl, pokud vím, čtvrtek. Jinak bohužel z mnou neodvratitelných důvodů budu opět muset vyhlásit pozastávko, sotva jsem přišla. Od středy.. Asi do pondělka. .. Nebo neděle. 

Jinak omlouvám se všem, co se těšili na Calypso, ale asi ji na blog nedám.. Maximálně náčrt, ale jinak byste se lekli. Vážně, já se jí sama celkem bojím! :'D Mohla bych tím odstrašovat malé děti. xD Uhm, ale dneska jsem dokončila (za dva dny) můj fan art Cerise Wolf! Ano, fan art! Já a fan art! :D Předevčírem jsem říkala, že to s nimi vzdávám, ale.. :D Nějak se to tak vyvrbilo. xD A jsem na něj celkem pyšná. :P Můj první povedený fan art! :D Raven Basic tehdy stála fakt za hovno. xD A Jillian taky celkem za starou belu.. :P Hmm, Cerise Wolf je skvělá na zfanartování, lidi! :D Má v sobě velký potenciál, který se tam dá využít..

Hmmm, tehdy jsem měla myslím skvělou náladu (a fotící! :D), páč jsem začínala kreslit Blond, se kterou jsem byla mega spokojená. :P

























Popisek je od Farrah (Asi je začnu používat častěji, jsou boží! .. A jenom pro mě, ve španělštině! :D).
A nádherný oddělovač od Káji.

Adios amigos! (Přidejte hlas Brenta. .. No, ty Kájo radši ne. xD .. Před chvilkou jsem zkoukla jeho nové video. :P) 

4 komentáře:

  1. Krásné fotečky. Fotíš hrozně krásně. Nejvíc se mi líbí asi ta dvacátá druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. Naozaj krásne fotky! :)

    Inak ďakujem za pekný komentár, som rada že sa ti animácie páčili :) Budem rada ak použiješ ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm...Kolikrát jsi použila slova "fan art"?...Často.:D
    Nicméně bych ho ráda viděla. Ano, vím, že články s obrázky moc nekomentuju (skoro vůbec xP), ale kreslíš fakt úžasně!♥ Takže tak...xD

    Fotky jsou naprosto nádherné! Briar se mi začíná líbit. :D A už jsem přišla na to, koho mi připomíná Apple. Alenku! :D Je stejně bledá jako Alenka a má i podobný vlasy. Ale to nemění nic na tom, že Apple moc nemusím. :D
    A u Ash mám podobný účes. Jen nemá uvolněný ten pramínek.;)
    Dneska jsem jí dokonce převlékla do new outfitu. A vypadá dobře.:D Možná bych ji mohla nafotit a hodit fotky na blog... Uvidíme.:D

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné! Ta poslední je prostě úžasná :D. Děsně se mi líbí ♥. Jo v Dráčiku u nás mají Cerise Basic...ale má celkem divný obličej, je to ta starší verze :P.

    Já ještě něco kreslit budu, jen musím přijít na to, co mě bude bavit...Uvidíme, uvidíme :D. Jé! Cerise :3! Tu sem musíš dát...někdy :D.

    OdpovědětVymazat