sobota 9. července 2016

Má ostrovní a podvodní kráska opět před fotoaparátem!

Os saludo, criaturas míticas!

*Věděli jste, že umývání zrcadla je docela zábavné? Ale svinsky z toho bolí ruce..*

Aaach, taky jsou vaše kočky (vy, co máte kočky :D) teď v létě tak líné? Ta naše se většinou jen tak poflakuje a polehává někde na zahradě a přechází z místa na místo.. Když jsem včera večer šla k babičce, ona na mě hleděla ode dveří a já si říkala, jestli třeba půjde za mnou (ale moc jsem v to nedoufala :P). A nešla. xD 

A dneska, když jsem si kreslila na dece  (už mám hotovou moji trojičku Epic Winter, jéééj!!), tak ke mně asi třikrát přišla a jednou mi vysypala strouhátko. -_- :D A samozřejmě, že si pak vesele ťapkala přímo vedle toho bordelu.. :D xD :P

Noo, chtěla jsem ještě dnes kreslit Apple EW, ale myslím, že se na to vybodnu. Nechce se mi. A je moc pozdě. A je taky Indiana Jones. xD Tento článek píšu u něj..Od začátku jsem ho nestihla.. Kdybych měla aspoň vytisklou předlohu.. Už se mi do toho noťasu nechce čumět. -_- :D :P

 

No, pro dnešek tu mám 12 (jako olympských bohů... čirou náhodou) fotek Lagoonky. Jsou ze 4. července, takžeee... z pondělí. Když si to tak uvědomuju, první prázdninové fotky. A nestrachujte se, včera jsem fotila Lagoo spolu s Kalou, u jezírka u babičky! Takže o fotky nouze nebude.. :D :P 

Jinak Lagči (já vím, strašné oslovení xD... podobné jako Torča, když mi to teď tak dochází..) jsem nedávno udělala culík, strašně se mi s ním líbí. Pak jsem ho rozpustila. A udělala znovu. :D Uvidíte na focení.. ;-P ;) A taky jsem ji po necelém roce opět převlékla zpět do jejího původního oblečku (předtím měla svůj koupený). Ale boty jsem nechala ty nepůvodní. :P Jsou krásné.. Připomínají mi Ashlynniny.

Huuups, ještě mám v zásobě fotopříběh z 30. června až asi 3. července 2015.. Ano, čtete dobře, 2015!! Mám ho sem vůbec dávat? Nechce se mi.. Beztak jsem už zapomněla ty dialogy.. Možná beze slov.. Ale to by nikdo nepochopil.. Zřejmě.. :P


Strike a pose like Lagoona..



A s touhle fotkou jsem vyhrála fotosoutěž u Skelity. :P :D Teda, respektive finále, ne celou fotosoutěž. Ale vyhrála jsem celou fotosoutěž! Chápete? Ne? No, nevadííí.. :D








Hmm, s Applinkou ještě uvidíme..

Bože, jak mě štvou lidi na Instagramu, kteří se tak okatě chlubí s everkami Epic Winter! -_- :D Vždycky, když vidím jejich fotku, tak neuvěřitelně závidím, žárlím, žasnu nad tím, jak jsou panenky EW úžasné a říkám si: "Zabít!" Utnout hlavu!! 

No, ale teď se mi chce jen civět na Davyho .. automatika.. no, Piráty z hlavy nevyženu :P Indianu Jonese a požírat mou zásobu bonbónů od babičky.. :D :P .. Občas pociťuji, že mým zoubkům neprospívají... Ale.. třeba zkusím.. náčrt.. Že by???

No, už se s vámi loučím. Takže...

Buenas noches! (Dobrou noc. .. I když já ještě jít spát nehodlám, Jonesík končí až ve 22:50, 
 muheheh >:-D)

Vaše
(Od C. a H., Clawdie a Honey, spolu s oddělovačem. Ale na tom je zdroj. :P)

7 komentářů:

  1. Opět moc krásné fotky. My kočku nemáme, ale zato máme morče (no, rozdíly mezi nimi jsou asi velké, ale nevadí (snad..)). Jo, ty boty mi taky připomínají boty Ashlynn. Náhodou, já bych si ten Fotopříběh i ráda přečetla.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou skvělé, hlavně pátá a šestá od spod :)

    OdpovědětVymazat
  3. WOW!!!! Fotky mě uchvátily, stejně tak Lagoona! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lagoona vypadá božsky..a má úžasný boty :D Fotky se ti moc povedly c: Jo ...ty lidi co se chlubí jejich EAH EW...taky někdy závidím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, tato Lagoona se mi moc líbí :) ! Klidně budu Affs. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky. Mě se moc líbí ta jak si sí vyhrála tu soutěž! Ale všechny jsou moc pěkné :) Tak snad sis užila Indiana Jonese :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nemám slov. Táto Lagoona je D-O-K-O-N-A-L-Á! Tá fotka, kde leží na kameňoch, je bomba. Úžasne krásne fotky!

    OdpovědětVymazat