pátek 17. června 2016

Fotky... ano, ano: další!

Buenos tardes, mis queridos amigos! (Hahahaha, už zase mám pozdravy!!! :D)

Taaakže, dnes tu mám... co jiného, než další fotky? :D Tentokrát jsou to ,,mimotématní" fotky, které jsem nafotila v průběhu focení Cupid. ...Teda, v průběhu jejího třetího focení. A na fotkách jsou hlavně růže.

No, upřímně tento článek píšu hlavně proto, že se potřebuju vykecat. xD 

Takže ve středu, čtvrtek a dnes jsme byli se třídou na výletě do Jeseníků. A byl to asi jeden z nejlepších školních výletů! Ale uběhl strašně rychle, dnes jsme v podstatě nic moc nedělali. Nejlepší byl čtvrtek, kdy jsme šli na Šerák. Ten výhled z lanovky byl vážně nádherný! Ale to přece jen není hlavní důvod.. :D Za jeden z nejhezčích dnů mého života ho asi fakt považovat nemůžu, ale stejně to bylo suprové. (Hmm, už vím, jak bude jeden z těch nejhezčích dnů vypadat... Ehm, to by se to ovšem ještě muselo stát. xD)

Nejlepší na tom výletě byl sestup. ... Asi nejlepší sestup z hory, jaký jsem kdy zažila. xD Za to předhánění a běh z kopce po kamenech, při kterém jsem si myslela, že se snad zabiju, to fakt stálo! :DD A pak jsem se na jednom kopečku snažila dohnat spolužáka. ...No, skoro se mi to povedlo. Ovšem pak jsem měla pocit, že snad hodím šavli. ...No dobře, trošku přeháním.. :P Ach, jak krásný pocit, být první. Nebo druhá. xD

... Myslím, že někdy mi na túrách po horách přibývá energie, čím výš stoupáme. Jo, asi jsem divný člověk. xD

A v úterý mě popadla nějaká podivně praštěná nálada, protože jsem po celou procházku do Petříkova zpívala mé oblíbené písničky. Teda, většinou oblíbené.. No dobře, ne úplně celou dobu, ale skoro. :D I kámošky už pak ode mě utíkaly. xD A velmi překvapivě mi bylo úplně jedno, kolik lidí to slyší. xD ...Jo, fakt nevim, co se to se mnou stalo. A i včera večer jsem (sice potichu, ale stejně) zpívala. Píseň pirátů z Pirátů z Karibiku. Dobrá písnička, když máte depku. :P :D Spolužačka říkala, že to zní jak z nějakého hororu. No, zpívali ji při popravě... Ale jinak je to píseň všech pirátů, ne skladba na popravu. :P


Em, no, ty fotky. xD





Haha, jak umělecké. ...Ne, vážně ne.



















6 komentářů:

  1. Jo, výlet byl opravdu super (tímto se omlouvám za svou neaktivitu na blozích :D)! Taky se mi líbil čtvrtek na Šeráku :). Ale na tom Petříkově jsem vážně myslela, že Tě zabiju, to se nedalo vydržet ... :D. Fotky jako vždy krásné Zuzu.

    OdpovědětVymazat
  2. Co já bych dala za výlet na normální místo!:D My jedeme do Terezína...Blé a fuj!:X Fakt nechápu, co tam budeme 3 dny dělat...Logika tohle, fakt.-.-

    Fotky jsou moc krásné. Strašně vám ty růže závidím.:DD

    OdpovědětVymazat
  3. Ozaj krásne, teda, krásne tie prvé. Tie ostatné sú pekné, ale fakt super je napr. tá prvá, tá s mačkou, kvet v puku, tretia fotka... Zbožňujem zábery na detaily! Hmm, zaujímavý výlet. My ideme na prelez do Žiliny, a úprimne, moc sa neteším... A tiež pôjde s nami bývalá bff mojej terajšej kamarátky, takže budem prakticky sama... teda nie úplne sama, len s hudbou, knihou a bláznivými nápadmi... ha-ha--ha... /le hysterický smiech.../ Ale nie, budem s Betkou... asi... Hm... Veľmi zaujímavé to bude, jlavne to, ako sa odo mňa čaká, že budem robiť sprievodcu, lebo poznám Žilinu najlepšie zo všetkých... -.- /aplauz/

    OdpovědětVymazat
  4. Věřím, že sis výlet užila :) ! Krásné fotky, těším se na nějaké další, protože fotíš skvěle ;) !

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ^^ Růže jsou moc nádherné...taky bych si přála abych nějaké měla třeba na zahradě :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten plot nemá chybu :3 :D Ja rada ploty! Inak máme podobný!!! :D Alebo rovnaký... Lenže nie doma, ale na našom pozemku. Proste nechodíme tam ale je tam plot xD Tá mačička je MAGIC! :3

    OdpovědětVymazat