úterý 31. května 2016

Tag - Barvy duhy

Hola amigos! Jo, už zas mám nápady na pozdravy a tento jsem tak trošku pochytila od... koho jiného než... Brentose!

Hmm, dneska asi odbočení od tématu nebude.. vlastně počkat! Mám zákaz na počítač. Jop, a proč tady píšu článek? Noo, samo sebou můžu na počítač na úkoly aaa taťka mi povolil i kreslení (ale jen na přijímačky na střední uměleckou školu, takže MH a EAH ne) a poslouchání písniček. Nevím, jak budu aktivní na blogu, ale u ostatních komentuju, jak jste si mohli všimnout. Většinou kratší komenty, no. A teď jsem tu samozřejmě tajně, teda na blogu. Kreslím. To je totiž jediná záminka, kromě úkolů, k počítači. Protože hudbu neposlouchám jen tak. Noo, kreslím Brenta (už asi dva týdny - potlesk!) Mimochodem, podle kámošek vypadá trochu jako mimozemšťan (teda ne podle dvou kámošek, které mě k němu přivedly) a od taťky jsem se dnes dozvěděla, že se podobá upírovi. xD

Mimochodem ten zákaz má být do konce velkých prázdnin (podle mě to taťka brzo zruší, to už tak bývá), takže na notebook jen pod záminkou kreslení (o prázdninách). Noo, aspoň mě to třeba donutí víc kreslit. :P

Taak, jde se na to!

Iris, bohyně duhy. A také posel bohů.
 

1) Červená
Tak při té mě první asi napadne krev. No koho ne? Schválně, napište! A taky jahody..

2) Oranžová
Pomeranč, jednoduché. Možná i podzim a podzimní listí, ale to by mě nenapadlo hned.

3) Žlutá
Slunce, to si nejdřív vybavím.

4) Zelená
Tráva (, stromy, příroda, ..).

5) Světle modrá
Hmm, asi moře. Takže Percy. :D Oči barvy mořských vod..

6) Tmavě modrá
Hmm, asi taky moře. Takže taky Percy. xD

7) Fialová
Můj školní batoh, to je fakt první věc. Pak možná fialky. 

8) Růžová
Hmm, já (moje nej barva! :D), moje trička, květiny, ..

9) Vícebarevná  
 No, asi duha. 

A nominuju.... Crystal a Terez, ale pokud nechcete, nemusíte vyplňovat. ;)

Taaakže to by bylo vše aaaa...

Adios amigos! :P :D

Jinak někdy bych zase možná napsala článek o Bozích Olympu... noo, už se mi nashromáždilo pěkných pár perliček od Lea, takžeee... :D
  

8 komentářů:

  1. Hm, dost podobné! Ale koho by třeba nenapadlo slunce na žlutou, nebo krev na červenou?😂

    OdpovědětVymazat
  2. Já budu taky tuhle nominaci vyplňovat, je to super tag.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyplním... Keď budem mať náladu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle Tag je fakt dobrý! :D Jsem ráda, že už jsem "vyplnila " ,protože teď mě skoro pořád (ať se řekne jakakoliv barva) napadá Alyssa,Zach a samozřejmě Morfeus. <3 :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké..Já ho asi nikdy nevyplním, ale nevadí xD Je zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě napadla u té červené rty a ne krev :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Jasné, vyplním. :) Aspoň niečo napíšem na blog, je to fajn TAG.

    OdpovědětVymazat