sobota 14. května 2016

Design | 24

Takže....ahooooooj, lidi! :D

No, moje nálada za posledních pár dnů (no, dva :D) klesla tak nějak k neinspirovanosti. Jop, s mým příběhem, ke kterému jsem už mimochodem možná vymyslela i název (potlesk! :D) jsem zatím opět nepokročila. Tedy, už si detailně plánuju scény, které se odehrají někde v půli nebo ke konci příběhu a už dokonce i vím (zhruba) jak budu pokračovat od toho momentu, kde jsem se zasekla, aleeee... nápady jsou, nálada ne. Tak bych to řekla. :D

Tedy, dneska jsem už KONEČNĚ začala kreslit plánovaný portrét Angeliny Jolie jako Zloby (nebo-li Maleficent). Film byl krásný a dojemný a Zloba tam vypadala úžasně. Krutě, ale nádherně. A navíc Angelina má své velmi typické nepřehlédnutelné rysy (lícní kosti, plné rty, ..), díky kterým může být ten portrét lehčí. No, myslím, že na mé poměry se mi to zatím slušně daří. Aleee, nechci to zakřiknout.

A díky kámošce jsem dost možná získala další závislost na dalším Youtuberovi. Jo, občas jsem fakt podivný člověk. Jak já ráda apokalyptické knihy a filmy, kde se bojuje s nestvůrami, piráty, filmy a knihy z minulosti, ... A přitom... No, někdy mám pocit, že jsem fakt prapodivný člověk. :D

A taky jsem získala možná ultra-mega závislost na úžasné písni, kterou hraje na housle Lindsey Stirling, jejíž skladby jsem si teď taky velmi oblíbila.

A taky jsem začala číst třetí díl Bohů Olympu – Znamení Athény! Naši staří známí hrdinové z prvního dílu (Proroctví) jsou zpět! Leo je skvělý, v jistých věcech s ním soucítím a dokonce se cítím občas podobně (i když jsem holka :D :P).

Huuuups! Ajajaj... Jsem vážně možná ukecanější, než jsem si myslela! :´D Noo, tento článek měl být o záhlaví, že? Ehm, novém. Je od... Farrah! Farrah je fakt skvělá grafička, dle mého názoru jedna z nejlepších, co znám. Její designy jsou totiž pokaždé jiné a nikdy nezklame!

Původně jsem si na něj přála png Percyho, Annabeth a Grovera (ó, jak nečekané! :D), ale Farrah to s nimi nešlo, tak jsou v pozadí.

Oddělovač pro toho, kdo je najde v záhlaví! ...Ne, dělám si srandu. :D

Tak Kájo, nemusíš rychle rolovat dolů, když otevřeš můj blog, Percy tě pro tentokrát ,,strašit" nebude. :D :P



7 komentářů:

  1. Díkybohu! Farrah, je skvělá! Ani se jí nedivím, že jí to s nimi nešlo :D! Já teď nic nekreslím, nemám ani moc čas, ani moc náladu, a nemůžu najít rozkreslenou Amanitu...He, takže tenhle víkend asi nic :D!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné nové záhlaví, Farrah je opravdu machr;)

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu krásné záhlaví. Farrah dělá dokonalá záhlaví, já od ní mám už druhé.

    OdpovědětVymazat
  4. Design/záhlaví se Farrah povedlo, ale ty sis ho ale nastavila se šablonkou (do toho se ten design dává, a ona by ti ho měla nastavit bez ní až jí dáš př. údaje nebo se dohodnete spolu) :D

    OdpovědětVymazat
  5. No.. ehm :D Clawdia a Honey majú pravdu :D. Mala som ti ho poslať na mail, nevadí moja chyba, nenapísala som to do článku. :/ Idem ti ho poslať. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Je prostě nádherný. Jo, Farrah je opravdu jedna z nej grafiček, ale i pár dalších blogerek má taky dobrou grafiku.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné. Farrah umí dělat nádhernou grafiku,asi si od ní taky někdy záhlaví objednám.

    OdpovědětVymazat