neděle 17. dubna 2016

Květy, kam se podíváš... to je něco pro Noční můru! :D

Nazdar lidi! Dneska (a včera) jsem se zachovala zodpovědněji než minulý týden s učením přírodopisu a úkol do infošky, tedy prezentaci s mluveným projevem, jsem si udělala už dopoledne. A dostala jsem geniální nápad, jak spojit úkol s tím, co mě zajímá! Sice jsem si mohla vybrat nějakou starou prezentaci a k té si jen připravit projev, ale žádná se mi tak nějak nehodila, protože na ty věci fakt nejsem odborník, tak by mě mohl zaskočit každý dotaz. No a tak jsem si udělala novou prezentaci. Hádejte o čem.. No samozřejmě, že mě napadlo, že ji udělám o nějakém řeckém bohovi nebo bohyni. A nakonec jsem vybrala Athénu. Ani mi nevadilo, že dělám prezentaci navíc. Řecká a římská mytologie jsou asi jediná věc, o které si dobrovolně sháním informace a chci se o ní něco ,,naučit" dozvědět. Takže si myslím, že by mě případné otázky k Athéně neměly překvapit. Neříkám, že jsem odborník, protože významných Řeků, hrdinů, nestvůr a natož bohů, kterých je asi tak milion, které ještě neznám, je vážně nespočet. Normálnímu člověku by z toho rupla hlava. :D No já už jsem z toho taky začínala mít zmatek v kebuli, když jsem se dozvěděla, že kromě Tritóna, kterého se mi snadno podařilo zapamatovat, a Poseidóna, je ještě asi dalších 6 bohů moře! No, zapamatovala jsem si Forkýse, to je myslím bůh vnějšího moře a Pontos je bůh vnitřního moře.

A dneska se asi stal zázrak, protože já jsem poprvé v dějinách kdy zalitovala, že nemáme dva referáty za rok do litošky! Je tohle možné? Já litovala toho, že máme o referát míň! A hádejte kvůli čemu/komu? ... Jasně že kvůli Percymu!! :D Referát o něm bych si asi skoro (vážně) užila, protože mě Percy fakt nadchnul (nj, zvykněte si, že knize říkám Percy :D).

Echm, echm. Já jsem fakt nemožná! xD Dnešní téma článku je poslední část fotek z návštěvy Káji u mě, s ředitelkou Krvákovou. Když mi Kája půjčila ,,všivý" hřebínek a já jsem ředitelce pěkně rozčesala ofinu, začala se mi nanovo líbit. (Protože ta ofina byla strašná. :D)

Nj, zrcadlovka nezaostří na dvě věci naráz.




8 komentářů:

  1. Moc hezké fotky. Ředitelce i Noční můře to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Clawdia a Honey17. dubna 2016 v 17:50

    Poslední fotka se povedla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedené fotky :))
    Charlotte F.

    OdpovědětVymazat
  4. No páni, 2. a poslední jsou překrásné!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Táto riaditeľka je teda epická. XD Zaujímavé fotky, najviac sa mi páči tá druhá a posledná. Sa máš, s tým projektom! Oujé, o Aténe by som tiež chcela robiť projekt... I keď najviac o Artemis/Diane, lebo tá je moja naj... My také témy ani nemáme, smola. :/ Akurát na anglinu "robím" projekt o spevákovi/skupine a fakt netuším, o kom mám napísať. :'( Chcem tiež robiť o bohoch, alebo knižke.. Btw, nafotíš ešte niekedy Gigi? Fotky s ňou sú strašne pekné. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky! Zvlášť ta poslední.

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední fotka je moc krásná, ale i druhá. Ředitelka je jako panenka zajímavá, už jen kůly té sundavací hlavě (i když hlava se dá sundat všem panenkám, u ní to vypadá alespoň míň divně XD).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ech, no, sundat. Spíš urvat, protože ostatním bys tu hlavu už zpátky nedala. XD

      Vymazat