středa 20. dubna 2016

Moje kresba Posey Reef (podle fotky)

Ahoj lidi! Řeknu to tak: Mám ještě docela dost fotek (Bonita a Viperine ještě se sněhem, Catrine z června minulého roku xD, stoletý fotopříběh.. tedy, přesněji má asi tak třičtvrtě roku :D, potom Applin Příběh Sněhurky, Cerise u babičky, Meowy a Purrsy, Viperine s Deucem, ..) a také pro vás připravuju mám připravenou jednu fotosoutěž, tak se těšte!

No, ale dneska jsem zrovna dostala chuť sem konečně dát moji kresbu Posey! Je ještě z jarních prázdnin (ne těch velikonočních, ale těch kolem 10. března!), takže dost stará. Upřímně na ni mám trochu odměřený postoj, názor, pohled, jak tomu chcete říkat. Jako kresba taková mě zklamala, protože ten obličej jsem tentokrát vážně podělala, ale zas bych řekla, že to trochu vylepšují vlasy. Vážně tuhle kresbu nemám moc ráda a na nikoho se nebudu zlobit, když mi poví, že je fakt strašná. Protože upřímně si to myslím taky, i když jsem se už s tím tak nějak smířila. Protože mě každý neúspěch.. no, vadí. A taky mě to dost odrazuje. Naštěstí Jillian, která vypadá možná krapet zfetovaně (promiň, Jillian, já fakt nechtěla!), mě zatím od kreslení neodrazuje. Vážně hodně mě poslední dobou inspiruje Fresplinfa. Jednou chci stejně jako on kreslit vlastní fan arty, které budou stát za to. Však já se k tomu dopracuju! ..Teda doufám. Už se mi pomalu rodí v hlavě nápad na šaty pro Courtly. :P








A ještě rozkreslená:

No, ale jedna věc, co mě na Posee fakt bavila, byly ty vlasy! :)



 
Co si myslíte upřímně o této kresbě? Líbí se vám na ní něco nebo ne? 

A teď jen taková menší otázka na zamyšlení:
Nakreslila jsem už někdy (za posledních pár let) něco horšího? ...No, já myslím, že jeden můj pokus o ,,fan art" Raven dopadl hůře než Posea..

3 komentáře:

  1. Moc hezký obrázek. ta brada je sice krapítek větší, ale ty vlasy jsou opravdu dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  2. Vlasy nemají chybu!Moc se mi líbí, jak jim dodáváš ten lesk nebo jak to říct...:D
    Oči vypadají také moc hezky.Přijde mi jen, že Posea má trošku nevýrazné rysy.Jsou příliš světlé.
    Náušnice jsou taky boží!I ten obleček a čelenka.:)
    Já myslím, že se ti povedla.:))

    OdpovědětVymazat
  3. Vlasy jsou krásné!!! A ty oči...

    OdpovědětVymazat