neděle 10. dubna 2016

Když si skoro přejete víc knížek než monsterek..

Ahoj lidi. Posledních pár dnů jsem měla poměrně dost blbou náladu, proto jsem nepsala. Zdá se mi, že mi tu na blogu začíná nějak zamrzat komunita lidí, co komentují. Bylo mi docela líto, že u minulého článku s fotkami Isi byly 4 komentáře za čtyři dny. 1 komentář za den. Ale dnes už jsem tady s relativně dobrou náladou. Konečně jsem se dokopala začít si dělat úkol do infošky. A ještě se mám učit do dvou předmětů, ale to teď necháme stranou. (Mimochodem posledních pár dnů se mi nálada zhoršila nejen kvůli počasí, ale především kvůli mému téměř katastrofickému pokusu o nakreslení něčeho jiného než MH nebo EAH.)

No nic, radši přejdu k tématu článku. Stává se vám někdy, že si přejete spoustu monsterek a everek a skoro ještě víc knížek? No tak mně teda jo. Nějak mi začíná lézt na mozek čtení. :D (Týjo, první smajlík za celý článek. xD) A také kniha, kterou jsem před pár dny objevila v knihkupectví.

Věc se má takto: za vysvěgro bohužel nemůžu mít monsterky, everky ani nic k nim (například playset, nějaký bych ocenila), ALE překecala jsem taťku, abych mohla mít knihy. Taťka říkal, ať jsou zhruba do pětistovky. Ovšem já mám poměrně velký problém. Knih, které si chci přečíst je asi 20 nebo 30! :D xD Jako vážně, zhruba jsem si to spočítala. Ale většina z nich je v knihovně nebo třeba Půlnoční korunu (2. díl Skleněného trůnu) má kámoška.

Teď mi zbývá otázka: Stihnu ty knihy přečíst do konce 9. třídy (jo, teď jsem v 8., ale v 9. budou přijímačky, takže nevím, jak to budu stíhat)?

Ale některé knihy v knihovně nejsou a třeba o knize Ever After High: Divobájný svět vím, že tam nikdy nebude. Takže bych si některé knihy přála domů. (Kdybych tu vypisovala všechny knihy, které mám v plánu si přečíst, věřte mi, že by to bylo na dlouho!) Tyhle to jsou..

Zrcadlení
 
Včera jsem se dozvěděla, že sérii Šepotání zná i Charlotte. Zrcadlení je třetí díl (Šepotání, Divotání, Zrcadlení a má být i čtvrtý díl, anglický název je Untamed – Nezkrotná... nebo tak nějak je to v překladu). No jo, první dva díly jsem ještě nečetla, ale do konce roku bych je chtěla přečíst. Kája už čte Divotání a říká, že je to úžasné a já prostě vím, že mě tato série nezklame. Je o Říši divů, což je jedna z věcí, které zbožňuju a hodně mě fascinují. No a zbrusu nové Zrcadlení není ve školní knihovně..

Sérii Šepotání jsem vlastně víceméně objevila já, na což jsem pyšná. (:D) Protože my s kámoškama čteme víceméně stejné nebo podobné knížky a většinu jich objeví Aďa nebo Alča. 


Soumrak království
 
Ano, tohle je ta kniha, kterou jsem v knihkupectví objevila. A docela hodně mě zaujala. Jak popisem na zadní straně knihy, tak názvem i obálkou. No vypadá to na knihu, která by mě mohla bavit.. A je v akci za 200 korun, takže super! Pravděpodobně si za vysvěgro budu přát právě Soumrak království a Zrcadlení. Konečně budu mít aspoň co číst na prázdniny!
A vypátrala jsem, že je i druhý díl: Jaro rebelů. A třetí díl je v anglickém originálu Gathering Darkness, v překladu Houstnoucí temnota. Ale nevím, jak se to bude jmenovat v češtině, protože první díl je anglicky Falling kingdoms, neboli Padající království (nebo hroutící se). Takže překlad není doslovný. Tyhle další dva díly si pravděpodobně někdy budu přát taky.


Kalonův pád
 
Četla jsem všech 12 dílů Školy noci a 2 novely (Neferetino prokletí a Drakovu přísahu), z nichž mám Neferetino prokletí doma. Neferetino prokletí mě upřímně moc nebavilo, ale 4. novela Kalonův pád mě začíná docela lákat. A navíc je na bux.cz jen za 156,-, no není to úžasná cena?!! Že by na svátek..? Nebo zkusím překecat rodiče nebo babičku aspoň na nějaký ten playset.. :D (Nebo babičku na monsterku... muchachacha. :D)

Divobájný svět
 
Četla jsem Ever After High: Pohádková kniha legend a Pohádky nejsou fér. Oba dva díly byly úžasné! Tyhle knihy stojí ROZHODNĚ za přečtení! Čtou se svižně, děj postupuje rychle, ale ne zas příliš a rozhodně si u těchto knížek oblíbíte everky ještě víc! Třeba Raven, Maddie a já jsem si tam hodně oblíbila Cerise. A Apple mě tam příííšerně štvala, přišla mi tam jako děsná... mrcha. (Snaha o řečení slušně.)

Zatím jsem Divobájný svět v knihkupectví neviděla, ale na internetu se dá dobře a celkem levně sehnat. Takže možná..

4 komentáře:

  1. Hmm, taky jsem si všimla, že blogerky v poslední době moc neaktivizují :D, ne že bych byla vyjímkou :P...já nekreslím skoro vůbec nic, takže klídek, nejsi sama :D. A Zrcadlení si taky moc chci přečíst, děsně mě zajímá!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva!Díky moc . Nevěděla jsem,že je i 3.díl -Zrcadlení. Budu se muset poohlédnout v knihovně. :D Já za vysvědčo asi taky už žádnou MH nebo EAH nedostanu. :/ A knížek mám spoustu a v knihovně se vždycky něco najde, takže kupování knih neplánuju.:D

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyť Divobájný svět třeba v Dobrovském normálně mají, odtamtud ho taky mám.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký "wishlist". Já bych si taky chtěla přečíst Šepotání-Zrcadlení. Jinak, Divobájný svět je podle mě nejlepší EAH knížka, protože Žvahlav přečaroval celou Ever A... hmmm, napíšu hodnocení na blog. xD

    OdpovědětVymazat