středa 9. března 2016

Zrádná lesní nymfa nese smrt

Chceš dál na mém prahu stát?
Tak přestaň se bát, já pozvu tě dál.

Překroč hranici lesa, o níž víš,
že z ní už nikdy nevystoupíš.

Světlo mé neoslepí ti smysly,
jen vkrade se pomalu do mysli.

Až budeš téměř zaslepen,
uvěříš, že je to jen pouhý sen.

A pak,
až vkrade se k tobě světlo mé,
celá tvá mysl pohasne.

Tak neboj se, nech se vést,
křídla lesa tě budou nést.

Až utopíš se v bažinách,
nezbyde nic než jen stopa po vílách.

Ani ty ti nepomohou,
pokud se do mého lesa dostaneš,
už nikdy nevstaneš.

Tak pojď blíž, tak pojď dál,
já ukážu ti, kdo je ,,Lesů král".

Nezbyde ti než za mnou jít,
pokud les budeš chtít opustit.

Tak podlehni mému vábení,
závoj, co tě chrání, nech na kameni.

 ,,Mýlíš se, královno lesa!
Já vím, kde je správná cesta.
Nikdy víc se ke mně nepřiblížíš,
sic za to draze zaplatíš.
 Ty nevíš, co je láska má,
jako duše v rybníce je jediná.
Nepolapíš srdce mé, žádný démon se mě nedotkne!"
 

4 komentáře:

  1. Báseň se ti jako vždy povedla: D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna báseň, tentokrát je, zdá sa mi, menej osobná ako tie predošlé. Znova sa ti podarila, poézia ťa očividne baví. Len tak ďalej! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Povedené, že by se nám tu někdo zabouchnul :D? Posledně do těch básniček podezřele často vplétáš lásku :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne ne, zatím/bohužel ne. Já viem, ale mně se to téma líbí. :D (Proč mám teď tak nutkavou potřebu se smát? :D) To víš, nemám do koho (:D :/). Leda do knižních postav..

      Vymazat