neděle 27. března 2016

Rozkreslená Melody

Jak jsem slíbila, tak jsem udělala, takže tu dneska máte ukázku rozkreslené Melody. Je to focené včera dopoledne, kdy jsem si teprve dělala náčrt, teď už mám Melody obtaženou černou fixkou a skoro vybarvenou. Schválně jsem si s ní trošku pohrála a záměrně jí udělala ještě trošku větší a roztomilejší očička. Podle mě je sladká, strašně jsem si teď Melody oblíbila! ♥ ♪ Proč ji nevyrábějí v edici Dragon games? :´( Hned bych si ji koupila! Basic taky není špatná, možná bych o ní někdy uvažovala, ale to by se musela k nám nejdřív dostat.


Tentokrát kreslím podle obrázku, který jsem si vystřihla z videa.

A malý bonusek. Moje dvě tři malé pomocnice.


2 komentáře:

  1. Kresba je nádherná už teď a přitom ještě není dokončena.Souhlasím,je škoda že Melody není v edici DG i jako panenka =(.

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím to vypadá hezky. Je vážně škoda, že se Melody nevyrábí jako panenka. Docela bych ji chtěla, ale Basička je hezčí.

    OdpovědětVymazat