pondělí 7. března 2016

Pár podivných i normálních faktů o mně

Ahoj, tak trochu kámoška na Skypu a tak trochu i jeden bloger, kterého jsem nedávno objevila, mě přiměli napsat tento článek. Už hooodněkrát jsem uvažovala o tom, že něco podobnému napíšu, ale vždycky z toho nakonec sešlo. Tak tady je pár divných i nedivných faktů o mně.

1. Miluju Monster High a Ever After High. Ale to je asi skoro zbytečné psát, co? :D Jen abych to měla komplet.. :D Dobře, nebudu vypisovat všechno, co o mně už víte.
2. Miluju růžovou! Moje nej barva. Ale ne takovou tu světlou růžovou, nejradši mám sytě růžovou nebo zářivou.
3. Zbožňuju skoro všechno, co je spojené s mořem, piráty, záhadami a poklady...! 
4. Asi můj možná nejoblíbenější film vůbec jsou Piráti z Karibiku (což velmi úzce souvisí s předešlým bodem). 
5. Zbožňuju fantasy knížky, ve kterých můžu naprosto uniknout realitě. I když mě občas uvádějí do příšerné deprese, kdy se cítím, jako by moje duše bylo potopená na dně oceánu. Protože ne všechny příběhy mají šťastný konec...
6. Mám strašnou slabost pro to, se bezhlavě a bleskurychle zamilovávat do lidí, které třeba ani pořádně nebo dlouho neznám. Asi vždycky se v knihách zamiluju do kluka, který je s hlavní hrdinkou. Ale jeden z těch, do kterých jsem se opravdu bezhlavě a naprosto zamilovala, byl Loki. Z knihy Boj o trůn (1. díl Dědička, 2. díl Rozpolcení, 3. díl Boj o trůn). Nebo jsem se strašně zamilovala do D ´Artagnana z Tří mušketýrů (spíš čtyř). Opravdu, někdy si tak moc přeji najít pravou lásku, že mě čtení knih, ve kterých láska rozhodně nechybí, ničí... Ale jindy, ... já nevím. Já mám tendenci naprosto bleskurychle měnit nálady.
7. Jsem přecitlivělá. Jo, jsem puberťačka, a vím to, ale u mě je to někdy fakt abnormální. Mně rozhodí někdy i pár slov, jediná věta nebo jakákoli přehlédnutelná maličkost..
8. Myslím, že ostatní (třeba ve třídě), kromě mých kámošek, ani netuší, co se ve mně skrývá. Z části jsem na to hrdá... 
9. Hnusí se mi pavouci. ...No kdo by se divil? Sekáče a podobné snesu, ale velké chlupaté tarantule... blé.
10. Zbožňuju focení! Ale to asi nemusím říkat dvakrát. :D
11. Svým způsobem si uvědomuju, že je naše třída svým způsobem super, ale... někdy ne. No, najdou se i kluci (dobře, jeden, no dva), se kterýma se dá docela normálně kecat.
12. Jsem mrcha. Jó, ani já si to občas nechci přiznat, ale co je zábavnějšího než drbat ostatní a pomlouvat spolužáky? ...Dobře, tuhle větu asi budu muset škrtnout nebo přinejlepším smazat, protože jsem teď zněla vážně jako mrcha. Strašná
13. ...Čímž docházím k poslednímu bodu. Né, dobře, jako mrcha se normálně necítím a ani na to nevypadám (ještě, aby jo!). Někdy jsem prostě občas možná holt nevyzpytatelná. Občas překvapuju i sama sebe...
14. No, asi poslední bod, protože jich mám zatím ,,jen" čtrnáct, ale jak pravil básník jeden hoch, doufám, že vás tím neunudím k smrti. :D 
A ten poslední bod je, zapomněla jsem ho. xD Mám příšernou sklerózu. No, tim bych to asi ukončila.
 

6 komentářů:

  1. Hezký článek, jsem podobná. xD

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, dobrá slohovka :D Jinak,jsme si neuvěřitelně podobné.;) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skleróza, to znám, co si nenapíšu - neudělám :D, zajímavý článek :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle článek se ti povedl: ) Myslím, že jsme si trochu podobné.

    OdpovědětVymazat
  5. Haha, ja som napísala 100. faktov, takže oproti 14... :D Úplne s tebou súhlasím v bodoch:
    5. <3
    6. Totálne! :D Napríklad Peeta :p :p
    7. To aj ja, a hodne. Hodne vecí ma dokáže rozhodiť, ale to som proste ja :D
    8. S týmto bodom do bodky súhlasím...

    A tiež rada fotím a nemám rada pavúkov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, ale je ironie, že právě do Peety jsem se já nezamilovala. :D Přišlo mi to strašně umělé, vynucené, protože oni (zprvu) jen dělali, že jsou zamilovaní. A Hurikán nebyl špatný, ale.. Hunger games byly třeba kniha, kde jsem se do nikoho v podstatě nezamilovala. Asi proto mi nebyly až tak blízké jako třeba Skleněný trůn.

      Vymazat