neděle 13. března 2016

Pár dalších faktů

Hey guys!! Ako by povedali angličani. ...Bože, já už mám potřebu mluvit anglicky a slovensky naráz! xD Jo jo, jsem potrefené pako a nestydím se za to! :D No, já strašně ráda ze srandy mluvím trošku slovensky. Akože pár slov po slovensky? Chápete? Ne, že? :D Slovenština se mi strašně líbí. :D A tak nějak si začínám myslet, že angličtina je daleko hezčí než náš jazyk. :D To víte, po shlédnutí MH filmů Scaris a Great Scarrier Reef, EAH Dragon games a Way Too Wonderland, neustálém poslouchání překrásné a za srdce beroucí písně I don´ t deserve you, která mě inspirovala i ke složení básně, po dlouhém dívání se na seriál Tři mušketýři/The Musketeers v angličtině s českými titulky, ........ po tomto všem fakt začínám mít takový pocit, že angličtina je daleko hezčí jazyk. (I když Tři mušketýry jsem sledovala o minulých velkých prázdninách.)

No nic, už budu muset jít spát, ale dostala jsem nutkavou potřebu se tu ještě ohlásit. Tak dalších pár faktů o mně, co jsem zapomněla zmínit v min. článku s fakty.

15. (Pokračujeme v minulém článku.) Jsem líná. Strašně. Je určitě spooousta daleko línějších lidí než já, ale občas bych mohla být fakt patronka lenosti. :D
16. Miluju seriál The Musketeers! Nejvíc D´Artagnana... ♥
17. (Občas) jsem strašně infantilní a dětinská. ...I když to je vlastně synonymum. Ale taky mám pocit, že už tak nějak vnitřně dospívám. ..Možná je to poznat na mých básních. ;)
18. Jo, IRONIE. To by mohlo být (někdy) moje druhé jméno. Víte, co vám povím? Že dokud nepřestanu házet ty svoje úšklebky, pořád jsem to já. :D Fakt, i teď se ušklíbám! xD Ale někdy mám sklony k tomu být hrozně vážná až depresivní osobnost.
19. Víte, jak poznáte, že mám dobrou náladu? Píšu do článků smajlíky a žvaním nesmysly. xD :D Jo, to se povedlo. :P xD
20. Strašně snadno se vzdávám. Holt když se mi třeba v kreslení nedaří, tak mě to často hned odradí...

5 komentářů:

  1. Trochu mi připomínáš mě (takže jsi blázen. :-);-):-D Ne, dělám si srandu). Myslíš, že na blog napíšeš další fakty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě jo, protože už jsem musela pak jít spát a nestihla jsem tam napsat (zdaleka) všechno. :D

      Vymazat
  2. Hehe, nie si jediná, ja dosť často hovorím sama zo sebou po anglicky a česky... xD Ja som tiež lenivá, no, síce to nie je chálitebné, ale čo už... xD Ja sa väčšinou smejem doma a s jednou kamarátkou, inak som tichá a nenápadná... :) U mňa sa dobrá nálada prejavuje smajlíkmi (najčastejšie - xD) a slovami 'hehe', 'hih' a podobne. xD Ja nie som veľmi vytrvalá, málokedy niečo urobím do konca. Ako napríklad, minule som kreslila Lunu Lovegoodovú z HP, nedarila sa mi, tak som to celé nechala tak... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, já jsem cvok, ale jako celkem fakt, protože spousta lidí o sobě říká, že jsou šílení...ale...no já jsem prostě cvok :D, a vím to, a je mi to šumák :D! Pěkné doplňující info :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já si taky myslím, že angličtina je hezčí jazyk než čeština. Ani nevím proč,ale prostě se mi líbí víc.

    OdpovědětVymazat