neděle 28. února 2016

Kouzelná džinka v mechové krajině

Ahoj lidi!! Svým způsobem už se docela (hodně) těším na to, až budu mít pozítří ten referát o Skleněném trůnu, ale mám to asi na 5 minut (má to být na 4) a kdybych řekla opravdu všechno, co jsem chtěla říct, bylo by to asi na 10 minut. A to si fakt nedělám srandu! K hodnocení toho mám straašně moc, tahle knížka fakt není jednoduchá ani na děj, ale docela dobře se to vysvětluje.

Jinak včera jsem vzala s sebou na procházku Gigi, i když nesvítilo sluníčko, a nafotila jsem ji. Snažila jsem se vyfotit originální a neobvyklé fotky, tak snad se mi to aspoň trochu povedlo. Když jsme míjeli kameny porostlé mechem, v takovém pěkném tajemném zákoutí, tak jsem prostě neodolala a musela tam Gigi pofotit. Když o tom tak uvažuju, tak to prostředí by se možná i hodilo do hororu..




























3 komentáře:

  1. Moc hezké fotky. Ty mě s těmi fotkymi vždycky inspiruješ, abych šla ven fotit, tak se můžeš těšit na fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, některé jsou fakticky zajímavé a krásné :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé fotky. Gigi je moc hezká

    OdpovědětVymazat