čtvrtek 18. února 2016

Hodně přání, nic povoleno? No problemo, už jsem dokázala větší věci..

Aneb můj Wishlist monsterek a také everek. 

Takže zdaar lidi! U mé velmi oblíbené blogerky, ale především kámošky Káji, byl dneska článek s jejím Monster High wishlistem a já jsem si už dřív říkala, že bych zase po dlooooooooooooooooouhé době mohla obnovit můj wishlist, protože poslední tu byl asi ještě v době, co jsem neměla Castu a přála jsem si ji, což je pěkně dlouhá doba. :D (Pro info, Castu mám od června 2015.)

A proč ten nadpis? No, to proto, že si přeju ještě asi další (moment..) tři monsterky a jednu everku (minimálně). Ano, možná si říkáte, že je to přece ,,málo". ...Nebo si taky možná říkáte, že mám 38 monsterek a jsem takový hamoun, že chci ještě další. :D Protože mi taťka teď už asi opravdu nechce dovolit žádné monsterky ani everky, svůj seznam (především Ever After High, protože těch mám ,,jen" sedm) jsem zredukovala na ty, které si opravdu moc přeji. Tak jdeme na to!


Nefera de Nile Boo York
 
Tuto egyptskou krásku si přeju už od loňského podzimu, asi od září nebo od října, takže to opravdu není nenadálé přání. Nádherná Nefera Basic je už bohužel dáááávno vyprodaná a když se objevila Nefera v další edici, tak jsem si ji postupem času začala přát, protože je opravdu nádherná a povedená! A navíc jí můžete sundat to... to.. brnění? nebo jak tomu mám říct, a máte druhou verzi outfitu. Ale kdybych ji nikde nesehnala a fakt bych ji nemohla mít, tak myslím, že bych se bez ní obešla.

Isi Dawdancer
Už před nějakou dobou se mi jak vzhledově, tak povahově a celkovou svou podstatou, začala hodně líbit. Je opravdu krásná! Taková milá lesní éterická bytost s uměleckou duší a vášní pro tanec. Podle mě je fakt miloučká a byla bych moc ráda, kdybych ji mohla mít. Je opravdu jedinečná, tak nějak jiná než všechny ostatní monsterky, i přesto, že každá je jiná.

Posea Reef
Nebudu lhát. Rozhodla jsem se teprve předevčírem, že ji určitě chci! :D To víte, když jsem si hrála s monsterkama na plavbu na konec světa, tak jsem si uvědomila, že stejně dřív nebo později Posee neodolám. I kdybych měla čekat půl roku a pak si pro ni do Dráčiku dojít sama, já si ji najdu! Bude moje! Protože všemu, co je spojené s mořem prostě neodolám! A dospívající bohyně moře? Opravdu jste si mysleli, že si ji nekoupím? :D

Ever After High 

Ever After High taky miluju, ale Monster High prostě u mě vedou!! Občas mám období, kdy jsem víc ,,zažraná" do Ever After High a někdy, jako třeba právě teď, u mě na plné čáře vedou Monster High.

Tady mám jasno. Jistě si přeju jenom Kitty a to Way Too Wonderland. Kdyby třeba nešla sehnat, tak Spring Unsprung a kdyby ani ta nešla sehnat (nebo v krajním případě), tak možná Basic
  

*Jo, jinak tím, že už jsem ,,dokázala větší věci" myslím to, že 7. monsterka, Venus, měla být na Štědrý den 2012 moje poslední. ...A podívejte, jak to dopadlo!!

3 komentáře:

  1. Hezký wishlist. U většiny Boo York panenek s umělohmotnými částmi šatů je super, že se dají sundat a máš nový outfit, přesně jak jsi říkala. Elle to má taky ale bohužel s tou umělohmotnou částí nemůže sedět.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný WL! Ja si želám z Mh hlavne Bonitku, Poseu a Pery a Pearl :D Z Eah rozhodne Bunny, Farrah (chce ju moja sestra a my máme doll spolu takže...) a jednoznačne Maddie a... A proste veľa everiék! :D Nikdy sa mi to aj tak nesplní :( Moje tempo zbierania - 1 doll za rok :D No jo, to väčšinou tak dopadne že si povieš to je posledná ale to sa nikdy nestane. Na webe je krásny slogan, Bábiky sú záplata pre prázdne miesto v duši, berme to ako všobecne zbieranie :) Nie je to myslené v zlom i keď dosť ľudí si to takto vzalo, myslelo si že to prázdne miesto je nejaká stratená osoba ale blízky... Áno trochu od veci :D

    P.S. - Našla som na bazare Poseu za 25 eur, ale mali len 1 ks a bolo to dávnejšie takže neviem či ešte je ale držím palce k získaniu!

    OdpovědětVymazat
  3. První tři si taky přeji! Momentálně patří mezi moje TOP5 dolls. Kitty se mi víc líbí SU nebo basic. Moje první reakce na Neferu byla že jí prostě musím mít. Postupem času jsem si ji ale nějak přestala přát, protože jsem měla jedno období kdy u mě vedli EAH, takže jsem se o MH zas tak nezajímala. Ale Neferu jsem viděla nedávno naživo a od té doby jsem pevně rozhodnutá, že ji prostě musím mít! Isi je bohužel stále sehnatelná jen okolo 1000Kč, ale časem se to (doufám) změní. Neferu si plánuju koupit jako další panenku v Pompu za 399Kč, ale myslím si, že ji už takhle neseženu. Posea se mi taky hodně líbí, až se tu víc rozšíří a zlevní, tak možná snad. :)

    OdpovědětVymazat