pondělí 28. prosince 2015

První focení dcery Červené Karkulky

Dneska tu mám štědrovečerní fotky Cerise, dcery Červené Karkulky. Fotek je docela víc, protože se mi Cerise moc líbí a je moc fotogenická. Maddie je taky krásná a super, ale není tak fotogenická jako Cerise. :-P Opravdu nelituji, že nemám Cerise Basic, i když základní edice je většinou nejlepší. Protože moji Cerise mohu opravdu vřele doporučit!
























7 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky. Myslím, že tvůj foťák fotí dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné fotky. Já jsem ráda, že mám Cerise basic. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cerise je tak krásná ... moc pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Cerise je krásná panenka, ale víc se nám líbí v Basic edici :) Fotky jsou pěkné, ale škoda že jsou nafocené doma.

    OdpovědětVymazat
  5. Táto Cerise je roztomilá a pekná, zvlášť ta ofinka, ale stejne sa mi Basic páči viac (mám ju :D). Fotky mám radšej vonku, vnútri ani nie... Páči sa mi tá, kde má tak pootočnú hlavu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Je kráááásná :3

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné fotky, oběma to náramně sluší, jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat