úterý 22. prosince 2015

Přátelé na věky věků

Ahoj, dneska byl u nás poslední školní den v tomto kalendářním roce. Rozdávali jsme si dárečky a já jsem dostala spoustu krásných dárečků od svých kámošek! Od Adi jsme každá z naší party dostala cédéčko s překvapením. Když jsem si to doma pouštěla, zjistila jsem, že to je video o nás. O naší pětce. Strašně mě to dojalo, dokonce rozbrečelo. Ale rozbrečelo štěstím. To je asi ten nejkrásnější dárek, který jsem vůbec mohla dostat! Mám opravdu úžasné kamarádky, kterých si moc vážím a nevím, opravdu nevím, co bych si bez nich počala. Bez jejich podpory, dobré nálady, vtipů, které mě rozesmívají, bez jejich rad, které občas potřebuju, nejen když jsem ve škole trošku mimo... a hlavně, co bych si počala bez jejich přátelství. Mezi cizími lidmi jsem většinou strašný introvert, ale jedni z mála lidí, kteří mi opravdu bezmezně rozumí, jsou moje kámošky. Jediní lidé, kterým říkám skoro úplně všechno. I když občas plácnu nějakou hloupost, i když se občas chovám jako pako, na moje kámošky se můžu vždycky spolehnout, protože jsou vždy při mně! ♥ Když se cítím nejhůř, moje kámošky mi dokážou zlepšit náladu nebo mi dávají aspoň nějakou naději. Když si myslím, že je všechno ztracené... tak není. Protože pořád mám svoje kamarádky. 

Ačkoli už se za pár let možná rozejdeme na různé střední školy, naše zájmy se změní, my se změníme, my budeme kámošky navždy! ♥ Všech nás pět! Někteří lidé si o nás možná myslí, že jsme nudné, že jsme šprtky, ale to nás neznají. ...My jsme rebelky! A navždy zůstanem. My nejsme jako někteří falešní, typičtí lidé, my jsme pravé kamarádky. A to nám už nikdo nikdy nevezme! 


(Nádherná písnička. :´-) 

6 komentářů:

  1. Máš opravdu štěstí že máš tak hodné kámošky

    OdpovědětVymazat
  2. My už se školou skončili v pátek

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, máš super kámošky. Já jsem v září nastoupila do nové školy, tak tam zatím nejlepší kámošky nemám. Jinak, stejně jako (anonym) my jsme taky skončili už v pátek.

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, Zuzí, to je strašně milý :´) děkují, je to strašně pěkný vidět, že si nás vážíš a máš ráda, my tě taky máme rády a vážíme si tě ^^ jsi super kámoška a tak to i zůstane :D já to video ještě neviděla, ale už se na něj jdu mrknout :D . Pětka forever! ^^ x33

    OdpovědětVymazat
  5. Máš šťastie , že máš tak skvelé kamarátky :) . Popravde ti to dosť závidim , pretože ja som nikdy pravú kamarátku nemala .

    OdpovědětVymazat
  6. Zuzi, strašně krásně jsi to napsala! :) Souhlasím, kamarádky navždy ^^ ♡♡
    Já jsem strašně ráda, že vás mám! ^^ nevím co bych si bez vás počala! :)) jsem ráda, že se dárek líbí ^^ :D

    OdpovědětVymazat