sobota 26. prosince 2015

Co jsem dostala pod stromeček

Ahooj, už jsem na více blozích četla články s jejich vánočními dárky a já jsem si konečně po Štědrém dnu a všech těch návštěvách našla čas na to, abych také napsala článek s dárky, co jsem dostala. Budou to hlavně fotky Maddie s čajovým setem a Cerise, které jsem dostala a moc jsem si je přála.

Cerise Hood Enchanted Picnic



Madeline Hatter s čajovou sadou (Hat-tastic party)





Kartáč (ten se mi hodí a moc se mi líbí, doteď jsem měla většinou hřebeny)



Dále jsem u nás pod stromečkem ještě dostala například tmavě růžové tričko s dlouhým rukávem.

U babičky s dědou a tety se strýcem a bratranci jsem dostala flešku, baterku, takovou krabičku se zrcátkem na malé věci, diář a s bráchou jsme dostali skvělou hru Dobble.

A tady je ten diář
Jsou tam krásné omalovánky, poměrně dost složité, vůbec ne dětinské, je to super!

Takhle například vypadají ty omalovánky. Tyhle jsem si už vymalovala, jsou to jedny z těch jednodušších.


A tady je prstýnek, který byl k Maddii.


Takhle vypadá Maddiin čajový dýchánek. Za Briar je ještě stolek se stromem, na kterém visí lustr. Ale moc není vidět.


U druhé babičky jsem ještě dostala stojan na malování, ,,hrušku" z nefritu a modelovací hmotu.

A nakonec tu mám dvě společné fotky všech mých everek.


3 komentáře:

  1. Krásne darčeky :) , gratulujem ! :) Ako vidím tvoja zbierka everiek sa pekne rozrásta :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky, gratuluju k panenkám.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké já dostala http://www.pg.cz/cs/produkt/5194-skolni-batoh-madpax-blok-stredni-ruzovy

    OdpovědětVymazat